↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 21. dubna 2015

Velmi umělecké sbírky s uměleckými názvy



2009 - 2012 Přetržený kruh

2012 - 2014 The Great Empire of Xavier (kdo nezná, nepochopí)


2015 - 2016 Vankila (Se ei ole Vankila, se on Sorfos)

březen 2018 - 2019 Kam mě úsměv zavedl:
4859

ZIMA I + JARO: Pre-Evento + Augentierchen (6 básní)
LÉTO I + LÉTO II: Rázindží + Imya na stene (9 básní)
PODZIM: Taboo (7 básní)
ZIMA II: Svatyně (5 básní)

2019 ZMJ
Kdysi jsem si psala deníček, bylo mi asi 10 a chtěla jsem si na něj nalepit nějaký hustý název z vystřižených písmen z novin - z nějakých hezkých fontů, ale ideálně každé písmeno jiné. Jenomže hezká písmena jsem sehnala jenom tři: ZMJ. A tak jsem dodatečně vymyslela, že to je zkratka pro "záhada mého jména". Když mi to začalo připadat trapné, dodělala jsem to na "ZMIJE", ale teď mi původní význam přijde velice příhodný. Že básničky pojmenuju Z, M, J... jsem věděla od chvíle, kdy mě napadlo tuto minisbírečku o plánovaných šesti kouscích sepsat. A že "záhada mého jména" bude ideální podtitul, tím jsem si jistá jako ničím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky