↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 21. dubna 2015

Básně - druhý pokus 2012 - 2014 "The Great Empire (of Xavier)"

A když potkáš smrt, zeptáš se jí...? (2012)


Každý válečník
na své výpravě
střetnul se se Smrtí.
Pokorně poklekl,
zeptal se váhavě,
zdali ...

Je třeba opravdu do války táhnout?
Musíme žít jen ze strachu?
Přestane temnota jednou vládnout?
I já jsem tvořen z prachu

a v prach se obrátím

Každý poutník
se na své cestě
střetnul s Životem.
Ohnul svůj hřbet,
ptal se nejistě,
zdali ...

Musíme všichni skrze trny jít?
Proč je má cesta plná strachu?
Nemůžeš mě ze svých spárů propustit?
I já jsem tvořen z prachu

a v prach se obrátím

Každý člověk
úplně na konci
střetne se se Smrtí.
Snad bude pokorný
a možná zeptá se,
zdali mu odpustí.

Měla by?


Absolutismus (2012)

Hledám, abych našel sebe.
Čekám, až spadne pravda z nebe.
Rozhlížím se, abych pochopil
a život do rukou pevně uchopil.

Popírám, že vím, kdo jsem,
neboť krutější je pravda než zlý sen …

Hledám, abych našel tebe.
Potřebuji následovatele.
Chci, abys přede mnou poklekl
A jiných model se odřekl.

Věřím v sebe = věřím v boha.
Mně, vládci, nikdo neodolá.
Mé srdce = můj stát.
Nová doba by měla nastat.
Stačí absolutismus nastolit
a věřící národ si podrobit.

Popírám, že vím, kdo jsem,
neboť krutější je pravda než zlý sen.
Já zaprodal svou duši ďáblu.
Předstírám, že světu vládnu.
Zaplať, abys se mnou mohl být.
Zaplať, abys v klidu mohl žít.
Byl jsem přeci taky jeden z vás.
Jak snadno se dá člověk zmást …


Vyber si (2012)

Ruce za zády mám
V jedné je smrt a v druhé život
Vyber si!

Mentální přerod z klaďase ve zmiji!

Však jsem tu jen pro tebe, lásko.
Do temnot tě zavedu.
Tak vyber si!

Půjdeš se mnou, nebo na jiného počkáš si?

Vše bych pro tebe udělal
A taky udělám.
Ona se brání!

Snad jí vadí, že je to ilegální!

Ale až padne noc a poslední slib,
navždycky tvé srdce schvátím!
Každá láska je hrob, už nepoznáš klid.
Nad rakví tvou já se skláním!

To všechno je smrt a to všechno je víra.
nikdy jsem nepoznal v srdci žár,
až teď přišel s tebou, v duši mé se skví díra.
A možná tohle jsem potřeboval.


Athanasia (2013)

Horká je krev, co stéká po mých zádech,
krvavá lázeň,
zbytečná bázeň.
Uhoď, stiskni, trhni, drť!
Vytrhni srdce,
rozemel na padrť.

Žádný ostych,
plivni na svůj vzor.
Teď jsem tu já, živote,
dávej na mne pozor!

Jsem anděl,
co pohrdá věcmi pozemními.
Živote, nezklam,
tys křídly mými!

I přes svou svatost jsem stále dravý,
pochybná svátost,
neupřímná lítost.
Klaň se, klekni, zpytuj, slz!
Zabils anděla,
teď se pro to mrz!


Čisto, bílo - prázdno (2013)

Je jen v mojí mysli
To sterilní místo
Kde všechno je bílé a každý poslouchá jen mě

Můj vlastní svět v tísni
Zmražený prostor
Kde já jsem bůh vladnoucí neohroženě



Lék (2013)

Jedna zrada
Jedna vražda
A zdi, ty všechno vidí

Jeden výkřik
Čistý průstřel
A zdi, ty navždy mlčí

Co to pro koho znamená?
Však krev je tak snadno smytelná
A zapomnění je pradávný instikt,
Ochrání duši,
Co bolest tuší

Paměť je vězení
Nekončící trápení
Vyplouvá na povrch
Špína lidí, špína mrch

Jeden úplatek
Jedno pochybení
A zdi, ty víc neprozradí

Jedna vzpomínka
Ta jedna vzpomínka!!
A zdi, které nic neodradí

Tohle je vězení
V srdci trápení
Uzrává a nutí k pláči

Všechno provinilce nutí k pláči …

Ty zdi jsou vězení
A já jsem vězení
Srdce je vězení
Mysl je vězení

Výčitky provinilce nutí k pláči …

Jen zapomnění je lék.



Ananas - The Great Empire (2013)


Můj hrad už se zřítil,
každý baron na ty ruiny pliv.
Sen už se rozplynul,
hlas mojí múzy dávno ztich.
Z majestátu mého zbylo jedno tělo!
A to chci odevzdat jen Tobě …

Mozek už se rozpad,
avšak dál bije srdce mé.
Přiživují se černí hadi
Na temné duši ztrápené.

A z majestátu mého nezbylo už nic!
Své vény odevzdávám Tobě …

Ať stříká krev, ať zbrotí zem, ať vím, že stále žiju!
Probodni ruce mé a seber mi mou sílu.
Jinak bych tě zmáčk a nikdy víc nepustil…
… za odpuštění neprosil…

Jiskra v očích pohasla
a hle - tu někdo leží!
Ten, jemuž puklo srdce,
kdo prožil život ve lži …

Z majestátu mého zbyla jsi jen ty.
Daruji ti ananas!



Preachers of the Night (2014)

Polib kříž!
A modli se!
Ty děvko, my pijem tvou krev!

Pane náš
na nebesích,
pro tebe vraždíme, tak už se zjev!

V kostele oheň
- naše oči jsou žár
spaluje hříchy
- no tak jak sis přál
My nesem kříž
- naše posvátné břímě
Ostré hrany zříš
- Bože, hlavně stůj při mně!

Připoutána
okovy k oltáři.
A naše drápy ti proříznou krk!

Neřvi už!
Učiň pokání!
Opovaž se myslet na úprk!

Na těle krev
- v našich duších je jed
stéka pod oltář
- to nelze vzít zpět!
My nesem kříž
- naši posvátnou víru
V jeho jménu tu chcípáš
- tak umři v míru …

usmiř se s Pánem tak jako my …

Výsledek obrázku pro powerwolf preachers of the night


Symfonie Noci (2013)


Když ztratíš se v temnotě,
je to tak navždy,
oběti vraždy
i démoni povstanou.
Prožerou mozek,
zchvátí tvé srdce,
čapnou za ruce,
a chystaj mstu prohnanou.

Když vrátíš se na světlo,
už nejsi úplný,
měsíc je záludný,
on ukrad ti duši.
Úsvit je dočasný,
srdce je ztracené,
sny navždy zmařené.
Kdo moh by to tušit?

Výsledek obrázku pro leaves eyes symphonies of the night


B (2013)

Nejbezútěšnější je ta zem,
kterou ovládneš pohledem.
Vztyč pravou ruku, schrei: "Sieg Heil!"
Teď jsi se členem davu stal!

Hlas houfu je silnější než ten tvůj,
poddej se a za námi stůj!
Kdo netáhne s námi, táhne proti nám!
Na druhé straně každý stojí sám.

Vítr šeptá: "Máme lék na rány,
budou po zásluze potrestány."
Kudy projde blesk, tam padne hrom,
řešením je cyklon.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky