Není to žádný ticktockový trend, dokonce výjimečně ani žádná videoherní challenge. Je to můj svět.
Ale po pořadě... nejdřív vám samozřejmě dlužím omluvu za dvouměsíční neakivitu. Nemůžu za to. Deprese, úzkosti, shitstormy, znáte to. Neměla jsem náladu na život, natož na blog. Ale guess who's back. Stále žiju, tak jdu odprezentovat, co se za ty dva měsíce událo. Shrnu to asi v šesti článcích nebo tak nějak. A budu mluvit jen o těch hezkých věcech, protože o těch špatných píšou jiní, a to mnohem zajímavějším stylem, já si z toho srandu udělat holt neumím.
Takže ke Zwiji, mé lásce. Zwije je můj dračákový svět, který jsem původně na drd použít ani neplánovala, holt jsem si z něj chtěla psát jen povídky, a kdo ví, třeba někdy i knihu. Jenomže pak jsem pocítla nutkání svůj dračákový a povídkový svět prohodit, takže jsem hráčům jednu jejich partu sebrala, uložila do trezoru a předhodila před ně svět nový. A celý ten týden od 17. do 23. 2. se nesl právě v duchu Zwije. V sobotu 22. jsme totiž měli menší herní session, tudíž přípravu jsem nemohla podcenit. Zahlcovala jsem svého pomocného vypravěče, Rolni, podněty k brainstormingu a AI tvorbě tak horlivě, že obdivuji, že mě neposlala do prdele. Jo, zde možná někdo krčí nos, protože ewwww, zase AI, ale já si myslím, že právě na rychlé tvoření nějakých podkladů pro drd je to ideální. AI by nemělo nahradit umění (a asi ani nemůže), ale upřímně každé NPC, které před hráče předhodíte, prostě nemusí být výsledkem umění. Tam o to nejde. Umění je ta hra a vše ostatní jsou kulisy. Takže ano, tento článek bude hodně o AI, ale hádám, že v rámci kontextu to tolik nevadí. Zajímavé reálné foky holt z toho týdne nemám. Nežila jsem vážně ničím než svým novým světem.
Osoba na obrázku výše je Getiha, čarodějka cesty krve a zjednodušeně řečeno učitelka. Jedna z nejmladších a nejlepších vůbec. V době, kdy jsem ještě brala Zwiji jako svůj povídkový svět, hrála v příběhu docela velkou roli a několikrát jsem ji zvažovala jako hlavní postavu. Nyní je ovšem příběh jiný, místo běžných strastí čarodějnického i obyčejného lidu se to bude pro hráče točit kolem prastarých kleteb a proroctví. Na to už je jedna čarodějka krátká, a tak se bude muset holt spokojit s rolí pomocného NPC.
Oukej, zatímco Getiha je čistě výtvorem mého božího pomocného vypravěče (a samozřejmě není jediná, protože pomocný vypravěč byl plodný a stvořil spoustu supr postav, ke kterým se snad příběhově, a tudíž i článkově, brzy dostaneme), následující dvě postavy jsou dílem společným. Jak? Hodím vám to sem pro srovnání. Pomocný vypravěč vygeneroval super návrh, jak by postavy mohly vypadat, a já je doladila jak pomocí dalšího AI, tak pomocí photofiltru (protože se s photoshopem ne a ne naučit, fakt nevím, proč jsem na to takový retard).
Na prostřídáná budiž vám neAIčkovým útočištěm fotka košišky v mističce z 22. 2.
20 i 24. 2. jsme s kamarádkou hupsnuly po delší době zase do GW2, abychom trochu osvěžily skilly našim asurám. Zdolaly jsme další hlavu Triple Trouble, pokusily jsme se ve dvou pokořit Askalonské katakomby a následně obdivovaly Black lion zbraně, ze kterých jsem si já pro sebe vybrala nějaké ohnivé, abych se držela Flame of frenzy tématiky, nicméně ještě to potrvá, než budu mít ty skiny na co reálně aplikovat.
Vedle AI tvorby ovšem musím přidat i kresby. Ne dokončené pochopitelně, protože hotové výtvory pak poputují do vlastního článku (a navíc, znáte mě, milionkrát vše předělávám).
Zde je tedy první návrh a pokus o Anzu jménem Ronnie. Anza jsou stvoření mírně cthulhoidního charakteru, mají chobotnicovité hlavy, chapadlovitá křídla s blánami a třetí oko. Vynikají v mentální komunikaci a ne, rozhodně pro ně není obvyklé, aby se oblékaly jako růžové princezny. Proto tento výjev považuji za tak dobrý k zvěčnění, naše Anza Ronnie (hráčská postava) se totiž rozhodla při hře 22. 2. do takových šatiček obléct - a byť to není hotové, už teď můžete usoudit, jak moc jí to sekne. Nicméně tyto nákresy pocházejí už z toho týdne následujícího - od 24. 2. do 2. 3. A tak ano, jelikož jsem ve skluzu, rozhodla jsem se spojit oba týdny do jednoho článku. Stejně se to všechno točí kolem Zwije.
I tento týden musím proložit fotkou košišky - tentokrát té druhé. Sachmet se totiž 1. 3. rozhodla přijít na inspekci koupelny, když jsem ji vyklízela, abych tam spáchala velký úklid. Suverénne si ukradla pro sebe jeden ručník a usoudila, že je to nejlepší pelíšek. Takže zde je knedlík na ručníku.
Stejně budu muset vydat zase článek jen s jejich fotkami. V květnu to bude rok, co je máme, a tak to bude dobrá příležitost.
V průběhu těchto dvou týdnů jsem taky sjela komplet nové nebo novější série Ink Mastera (od covidu po 15. sérii) a... jako nechci působit tak moc nadrženě, ale měla jsem pár dnů, kdy jsem spamovala kámoše screenshoty z IM a dělala si srandu, že je to de facto porno. No podívejte se na to sami:
Dobrá, má to i svůj lepší efekt, že jsem zase rozkoukala IM - rozhodla jsem se podle těch challengí, co tam maj ne tetovat (do toho mám daleko), ale kreslit. Takže jeden z budoucích článků o umění bude obsahovat nejspíš mé Ink Master inspired výtvory.
A závěrem screen z BG3: s Artem jsme konečně progressnuli v našem prvním coop runu a úspěšně splnili Iron Throne se záchranou každého jednoho gondianského pleba. Ale příště, příště dám za pravdu Wulbrenovi.
Na screenu je můj gloomstalker assassin s Ravenguardem, který nechápe, co za individuum ho to přišlo zachránit.
Tak zase příště :)
Žádné komentáře:
Okomentovat