↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 18. listopadu 2023

AI opět zkouší hudební alba

Poslední článek o AI tvorbě měl poměrně úspěch. Nebyl to úplný trhák, ale toho zde nemůžu docílit už jen z principu, že nejsem tolik aktivní. Mně to nevadí, věnuju se spoustě věcem a na rozdíl od puberty nemůžu každou volnou minutu strávit právě na blogu. Nicméně o to zajímavější obsah sem pak můžu přidávat, neboť se ve volném čase věnuji všemožné tvorbě. Jak té reálné, tak té, se kterou mi pomáhá umělá inteligence. Například jsem se s pomocí AI pustila do psaní povídky v angličtině, ale tento článek je věnován po delší době opět AI grafice. Navazuji na tento článek, ve kterém jsem se snažila vytvořit alternativní obaly hudebních alb - ne proto, že by se mi originály nelíbily, ale proto, že mě upřímně zajímalo, jak se nelehkého úkolu může AI zhostit a na kolik bude vykrádat původní obaly. I spoustě z vás přišel článek tehdy zajímavý, tak mě napadlo přijít s pokračováním pojatým trochu jinak. 

Tento článek se nese v podobném duchu, jediný rozdíl je, že nepoužívám jen jeden program (tehdy to byl Imagine), ale hned PĚT. Ano, v tomto článku vedle sebe postavím výsledky od Imagine, BlueWillow, Dall-E, Dall-E 3 a Dream (WomboArt).
Můžete hlasovat, který počin vám přijde nejzajímavější. 

Použitý prompt byl vždy ve tvaru: "název skupiny - název alba - music album cover artwork", jedině ve dvou případech jsem musela prompt trochu upravit, aby program skutečně pochopil, že se má jednat o hudební album a ne nějaký klasický fantasy poster, nikdy jsem ovšem neuváděla, co konkrétně má program vykreslit nebo v jakém stylu a jakých barvách. Alb jsem celkem generovala asi sedm, možná i více, ale jelikož pracuji s pěti programy a prokládám to anketami, vybrala jsem nakonec jen čtveřici, která mi přišla něčím nejzajímavější. Zbytek pak můžu vložit zase do dalšího článku. Dost totiž pochybuji, že si s prolínáním hudby a grafiky hraji naposledy. 

Alba jsou jiná než v prvním článku. Obrázky se dají zvětšit tím, že na ně kliknete (doporučuji využít, abyste si vše mohli prohlédnout důkladně). "Alba" jsem dále upravovala v grafických programech, vygenerované originály jsou pro srovnání uvedeny pod nimi. 

Within Temptation - Bleed Out (2023) 


Imagine - BlueWillow - DallE - DallE 3 - Dream 






 

Zde jsou originály s názvy programů: 




Evanescence - Lost Whispers (2017)



Imagine - BlueWillow - DallE - DallE 3 - Dream 



 
Originály s názvy programů: 




Asrai - Pearls In Dirt (2007)



Imagine - BlueWillow - DallE - DallE 3 - Dream 





 

Originály s názvy programů: 





Edge Of Paradise - Hologram (2023)



Imagine - BlueWillow - DallE - DallE 3 - Dream



 

Originály s názvy programů: 




Opět zde experimentuji nejen s AI, ale i s anketami, tak snad vše bude fungovat, jak má. 
Děkuji všem za přečtení článku a zhlédnutí výtvorů. 
Určitě se neváhejte taky pochlubit svými výtvory, AI nemusí být jen nepřítel, vždy jde totiž jen a pouze o účel použití, a ten si myslím, že je zde nejen neškodný, ale i krásný. 
Mimochodem i oba typy oddělovačů, které jsem v článku použila, jsou vygenerované BlueWillow. 

Jo a v anketách jsem si zkusmo odhlasovala, abych věděla, jestli fungujou, ale jsou trošku pomalejší, tak se mi nějakým záhadným způsobem z netrpělivosti podařilo odhlasovat u Lost Whispers dvakrát, tudíž ta anketa je nyní trochu nepřesná. Pardon. 

3 komentáře:

  1. Ach, obličeje generované pomocí AI jsou tak děsivě prázdné. Skoro až démonické. Ale u rockových a metalových alb to vlastně nevadí. Na těch jsou vlastně temné prvky vítány. V anketách jsem hlasovala pro to, co se mi zdálo nejpovedenější.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsa metalistou, netroufám si hlasovat. AI ale má zřejmě chlapskou duši, když na alba navrhuje samé ženy a dívky, byť vesměs metalově pobledlé.

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, co taková Al dokáže. Trochu mě to děsí.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky