↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 26. června 2023

Barbie Photoshoot: Creating 2

Omlouvám se za neaktivitu, chtěla jsem to tu pořádně rozjet, ale ono to se zkouškovým nejde tak úplně hladce. Zvlášť když si k tomu člověk koupí Eleventh Cycle. Až dočtu, poreferuji. Ale nyní k článku: Už před nějakou dobou jsem sdílela takové úplně divné fotky mé bárbíny z procesu tvoření, které ovšem byly vším, jen ne procesem tvoření. Z těch divných mezistádií nakonec vylezl Gwyndolin, kterého jsem slibovala zveřejnit hned, jak ho dokončím, ale i když jsem ho dokončila už někdy v září nebo říjnu 2022, postnula jsem ho sem až v květnu 2023.

Nyní mám rozpracované další dva projekty. V jednom přetvářím jednu ze svých ultrastarých bárbín, která si svůj photoshoot nezaslouží, protože bez úpravy vypadá vskutku kekelózně, nicméně ta druhá je nová a veeeeelmi mě bavilo si s ní pohrát v rámci kreativního focení, které opět zrodilo několik podivných fotek. Není jich tentokrát tolik, ale snad jako teaser na nový výtvor poslouží. (Vše je foceno mobilem a ne úplně tím nejlepším.)











Pokusím se navštívit vaše blogy, jakmile bude aspoň trocha času. Do té doby všem děkuji za případné přečtení tohoto článku a za milé komentáře u toho minulého. 

8 komentářů:

  1. Super modelka!
    Slovo "kekelózně" mě opravdu dostalo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě. Ale kdo to bude, až to doděláš? Nebo je to zatím tajemství?

    OdpovědětVymazat
  3. Slovo "kekelózně" mě taky dostalo :D
    Nejvíc mě zaujala fotka s metrem.

    OdpovědětVymazat
  4. Foceno sice mobilem, ale atmosféru to má pěkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Podivné fotky? Trochu depresivní, ale já mám tento styl ráda. Pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně, coby švadlenku, zaujaly fotky s bavlnkami a metrem a dostalo mě to zkouškové! Ať to vyjde.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky