↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 6. září 2020

Kresba: Zorlet Briar

Tento blog je z větší části archivem mých starých blogů z nedávno zrušené domény blog.cz, ale když už jsem si ho založila, přišlo by mi líto na něj ve výsledku nepřidávat nic nového. Začnu tedy zlehka. 

Už delší dobu se věnuji jednomu projektu, jedná se o kresby, v nichž se snažím spojit vzhled některé ze svých oblíbených zpěvaček se vzhledem nějaké zajímavé herní postavy. Je to projekt, který je tedy napůl kopírováním a napůl originální tvorbou, což je tak nějak ideální pro to, abych se na něm naučila pořádně kreslit. :D Potřebuji nějakou předlohu, kterou bych se nechala vést, ale zrovna tak potřebuji umět nad kresbou přemýšlet, protože do budoucna budu chtít určitě nakreslit své dračákové postavy - a jelikož ty existují jen v mé hlavě, bude potřeba té improvizace bez obkreslování opravdu hodně. Ale to jsou hodně vzdálené vyhlídky, nyní jsem v období tréninku. 

Na starém blogu už jsem zveřejnila tři taková spojení (jedno ve dvou verzích) zpěvačky/postavy, která jsem převedla i sem na nový blog, a jsou to Livriel (Liv Kristine + Auriel), Sylvone (Simone Simons + Sylvanas) a Prismy 1 a 2 (Amy Lee + Priscila). Teď konečně po měsících přerušované práce (neboť jsem lempl) prezentuji Zorlet - Zoru Cock z Blackbriar a Scarlet Briar z Guild Wars 2. 




Zora Cock je bánší, siréna, mýtická bohyně neskutečně čistého sopránu z poměrně nové, zato už dost úspěšné kapely Blackbriar. 


Možná za to mohlo právě jméno skupiny, možná Zořin nevšední, velice prohnaně působící vzhled, který mě přiměl ji spojit právě se Scarlet Briar, záporačkou pradávných událostí v onlajnovce Guild Wars 2. 



Oukej, mistrovské dílo to není, ale z mé série zpívajících bossů, nebo jakkoliv tyto kreatury můžu nazvat, mi přijde nejpovedenější. No taky je nejnovější, měla by být.  Rozhodně jsem s ní spokojená natolik, abych neházela tužky do žita, takže dříve či později se tu objeví nejspíš další pokračování mé minisérie. 



4 komentáře:

Oblíbené příspěvky