↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 28. ledna 2018

Kresby: Livriel a Sylvone

Je to už delší doba, co jsem přišla s tímhle nápadem, nápadem překreslit své oblíbené zpěvačky jako postavy z her. Není to nic extrémně kreativního, ale tvářilo se to hned od začátku jako něco, co by mě mohlo zatraceně bavit. A kupodivu jsem se ani nezmýlila
První, co mě napadlo, byla kombinace Liv Kristine a Auriel. Vám ta jména asi nic moc neřeknou, ale to nevadí, já vám sem dám i obrázky originálů. Liv byla zpěvačka Leaves' Eyes, o kterých jsem se tu poslední dobou zmiňovala častěji. Nejeden zarytý fanoušek o ní prohlásil, že její hlas je andělský a léčí, a tak vybrat jí jako druhou část Auriel byla jasná volba. Myslím, že je původně z Diabla, ale to já zkoušela jen krátce a nadšením jsem z něj neřvala. S léčivou andělou Auriel jsem se tak setkala poprvé až v Heroes of the Storm. Ale blabla, zapomeňte na jména... pojďme k těm obrázkům, na tom přece záleží.


Ehm, no co, neříkala jsem, že ty kresby jsou povedené. :D Jenom že prostě jsou! Vznikly... a tak jsou zde. Ne proto, že bych měla potřebu vám vnutit svou tvorbu se slovy "fujky, mně se to nepovedlo" a vydupat si u vás pochvaly z milosti. Já tu prezentuji, s čím jsem se vracela ke kreslení po hodně dlouhé době. Livriel byla má první kresba asi po roce. Možná i po delší době. Vím, že mám spoustu rezerv, ale také proto ta kresba vznikla. Chtěla jsem si procvičit stínování a hlavně proporce, se kterými jsem měla vždy problém a asi mít budu. Chci trénovat na něčem, co mě baví, a tak mé kresby z této série nebudou dokonalé, budou tréninkové, ale upřímně doufám, že nějaké zlepšení bude znát. Za Livriel jsem neskutečně ráda. Bavilo mě na ní pracovat a i když ten nos má prostě divnej, boty úchylný a ruce malý, byl to můj první návrat a závan radosti z kreslení.

Tohle jsou originály, mé inspirace, ze kterých jsem dohromady poskládala, co jste viděli výše.


Druhá volba pro mě byla ještě jasnější. Jako zpěvačku jsem si zvolila Simone Simons a to krátce poté, co jsem ji viděla naživo (před rokem). Rozhodla jsem se nejen nakreslit ji, ale i ty zajímavé pásy, ve kterých tehdy na koncert přišla. Jak hudba mi ani za mák fascinující nepřišla, z ní jsem oči spustit nemohla.


A tak vznikla druhá kombinace - Sylvone - Simone a drsná nemrtvá elfka Sylvanas z Warcraftu, kterou ovšem znám rovněž především díky HotS.



Bohužel se se mnou rozešel můj skener, a tak jsem své veledílo trapně nafotila na koleni (doslova), díky čemuž má ještě ladnější křivky než normálně. Což znamená, že o jakýchkoliv proporcích tady prostě mluvit nemůžeme... ale víte co, já na tom zapracuju, na focení taky... a příští dílo už bude stát za to.
EDIT 2021: Protože mi originální fotky po přesunu z blog.cz na blogspot zmizely, fotila jsem kresby znovu. Jsou od té doby mnohem zmuchlanější a fotky ještě méně kvalitní, protože toho mám tady na doplňování hodně a já to chtěla mít rychle za sebou.

Mám již rozpracovanou třetí kresbu v tomto duchu, pracovně jí říkám Prismy.
A myslím, že tak za týden bych ji sem přidat i mohla. Pokud mi nerupne v bedně a nebude se mi to zdát roztrženíhodné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky