↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 5. srpna 2019

Kresba: Prismy remake 2019

Spojení Amy a Priscilly se mi hodně zalíbilo, takže pokud někdy někdo z vás bude skládat rockový muzikál Dark Souls, víte, koho máte obsadit do té nejvíc sexy role. Ale teď vážně. Před asi dvěma lety jsem se o tohle spojení pokusila poprvé - to můžete najít v posledním nemástrovském článku - ale nedalo mi to a zkusila jsem ještě detailnější verzi, protože ten obličej se mi na přechozí kresbě hodně nepovedl.

A tak můj druhý pokus obnáší zatím jenom obličej, opravdu jenom vznášející se obličej s krkem, který je posetý dračími šupinami. Nějakého většího předělání i s tělem se třeba dočkáte časem. :D





A já netvrdím, že je to lepší než předtím - do obou originálů to má stále daleko, ale baví mě to tvořit, tak snad se pomocí těchto zpěvačkoherních kreseb trochu zlepším.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky