↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 7. června 2013

Já ti teda taky nevím

Stále častěji nyní narážím na články, které začínají větou "No já teda moc nevím, co přidat za článek, nestíhám, nemám inspiraci, tak vám sem zatím hodím aspoň tohle, abyste neřekli ..." Možná, že i kdyby v tom článku pak byly sebezajímavější informace (což jsou málokdy, protože jsou to články z nouze), už jen tato úvodní věta mě vždy odradí natolik, že nemám chuť číst dál. Však proč mám číst někoho, kdo vnímá své čtenáře jen jako lačné saně, které je nutno nakrmit - je jedno čím, klidně hnojem, hlavně aby se nakrmily! "... hodím vám sem zatím tohle, abyste neřekli ..." - no co je to za přístup?

Myslel jsem si - já naivní hlupák - že většina lidí tady píše především pro sebe - píše o svých zážitcích, o svých pocitech, dojmech, názorech, zveřejňuje svá díla. A všechno z toho, co jsem jmenoval, je daleko cennější, než když někomu "hodíte, aby neřekl" nějakou jednu hloupou animaci, která je ještě ke všemu nicneříkající. Ale budiž, už jsem si dávno uvědomil, že tento blogový svět je rozdělen na dvě části: ti, co mají blog, aby si dokázali, že jsou super a in, zvyšováním návštěvnosti, a ti, kteří opravdu něco dělají, totiž píší, kreslí, fotí, grafičí - často všechno dohromady. A já nemám na mysli třeba jen psaní povídek nebo básniček, ale už jen pouhé zážitky jsou někdy tak zajímavé nebo i vtipné - zrovna nedávno jsem se u jednoho takového zážitku válel smíchy. A i kdyby to nebyl zrovna kvalitně sepsaný článek, je mi milejší (kvůli té snaze) než nějaká "kusovka". Původně jsem chtěl napsat "outfit", ale říkám si, že i když to není to pravé ořechové pro mě, přeci jen to něco o tom člověku vypovídá, snaží se tím třeba poradit, ukázat svůj vkus a tak, ale k čemu jsou články obsahující jenom obrázky? Nemyslím vlastní fotky, ale prostě obrázky! Dobrá, radši se tím nenechám příliš zdeptat - vlastně nejsem vůbec zdeptaný, nejsem naštvaný, nemyslete si, že ano, jen si říkám "proč?", není to škoda? Ale vlastně proč to řešit, že? Nic se stejně nezmění. Ale já to zkrátka chtěl napsat. A víte proč? Protože většina těhle hloupých (troufám si opravdu říct hloupých, byť je to kruté) blogů spadá do AK. Přátelé, to je onen klub, který je nám neustále předhazován ... Teď už tyto pseudobohy příliš neřeším, ale dřív se ve mně probudila myšlenka založit "společnost kvalitních bohů" - pak jsem si uvědomil, že bych nebyl o mnoho lepší než již zmínění "pseudobozi" a že nemám právo soudit, jaký blog je kvalitní, a asi bych to ani nesvedl, neboť sám nejsem nijak úžasný, ale myšlenka na utvoření nějakého spolku autorů, kteří zkrátka rádi cokoliv tvoří a píší ve mně přetrvala dodnes. Jenže nejsem jediný a takovýchto klubíků už je až až. Třeba Klub Snílků, ale i mnohé další - třeba i internetové časopisy na blogu. Zkrátka bych nepřišel s ničím převratným, což vlastně ani nechci, ale chci nějak semknout neautorské kvalitní blogy. Co to vlastně znamená neautorské? To je pěkná blbost, všechny blogy jsou autorské, jen my máme víc možností. Tedy by to chtělo udělat "svazek blogů s většími možnostmi", ale to zní možná až moc bojově, vyzývavě nebo pohrdlivě. A já nejsem přeci žádný fašista, abych tady nadřazoval blogy. To ne, zase nechci, abyste mě pochopili špatně ... jen považuji za dobré zřídit nějaký klub blogů, které nevyhovují AK - abychom se mohli navzájem propagovat. Ano, vždycky jde jen o propagandu. Heh ... myslíte si, že mě baví číst ty doporučované bludy autorů z AK na hlavní stránce blog.cz? Dobrá, ne všechno jsou to bludy, zase jim nechci křivdit, sem tam se tam objeví i kvalitní články, opravdu dobré, ale těch je bohužel zatraceně málo. A pak ty nejzábavnější, nejjímavější a nejmocnější články nacházím mezi tím "plebsem", jak nás asi ctěná společnost blog.cz vidí.

No, doufám, že jste to všcehno četli s mírnou nadsázkou - pokud ne, přečtěte si to znovu s mírnou nadsázkou. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky