↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 10. června 2013

Šmírčlánek

Tentokrát mám velké nutkání napsat cosi na TT, ale nechci se tu prezentovat jako rasista - kterým nejsem, ale občas to tak působí, když se nevyjádřím o mé milované menšině v těch nejlichotivějších superlativech ... Inu, ponechám si čas na rozmýšlení, o cikánech budu moct psát kdykoliv, to je věčné téma ... Dnes se ale veselme, neboť mému blogy jsou 3 roky ... respektive byly mu tři někdy na přelomu května a června, ale já na to zcela zapomněl. Ta hlava!

Přeji si tedy spoustu dalších úspěšných let, několik skvělých nápadů na zlepšení a dostání se mezi "blogy dne", o což sice zas tak moc nestojím, ale netvrdím, že to není lichotivé! Jsem skromný ... Svému blogu pak přeji aspoň nějaké fanoušky ... zní to hrozně, nebudu svému blogu zakládat žádný fanklub jako mnozí jiní ... na druhou stranu, mít přívržence je vždycky příjemné.

Taky si hodlám věnovat krásnou básničku, kterou jsem právě vymyslel ... Ámen!

Srdce je kámen a srdce je kov.
Rock, metal, pár jadrných slov,
nechť navždy zůstane věrný můj blog
vznešené myšlence na komplot.

Mění se země a mění se vzduch,
voda už vře, sálá z ní sirný puch.
Peklo nás vítá - ó, haleluja.
"Všechno nejlepší," přeju si já!

Ovšem nevím, jestli má cenu pořádat nějakou "kalbu", totiž "blogovou párty" - přišli byste? Chtěli byste?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky