↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 6. prosince 2012

Tajemství jedné krásky

Udělal jsem to zas, přiznávám. I pouhou báseň jsem zhyzdil politikou ... asi jsem měl napsat: Varování: vysvětlení děje čtěte na vlastní nebezpečí. Ale vy byste si to stejně přečetli. Jenže pak byste mě nemohli napadat za to, že jsem vám ukradl tu magickou záhadu a vyměnil ji za myšlenky prohnilého pyšného politika. Už chápu, proč ty firmy dávají na své výrobky návody jak pro debily - brání se tím, aby je nikdo nemohl zažalovat. Zrovna jsem si pročítal staré články a našel jeden, kde zmiňuji varování u adventního věnce: Zapalování svíček na vlastní nebezpečí. Výrobek může shořet. Ten věnec máme stále doma, akorát jsme do starých ohořelých svíčiček zabodli nové velké.
¨

Animace z vlastních fotek:


Taky už ke mně na blog tedy zavítaly Vánoce, alespoň v podobě této animace.

Ale od pohodové atmosféry zase jinam. Ostatně dnešní nadpis výjimečně souhlasí s tématem článku a o ničem vánočním se v něm nepíše ... A kdo je ona tajemná kráska? Není to politička. Není to ani vlast ... nebo je, ale ne v téhle situaci. Není to nic, co bych mohl opět stočit na to, co už vás nudí a otravuje ... je to přeci jen kresba.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky