↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 9. prosince 2012

Volný design

Stále se nemůžu rozhodnout, zda mě to tu bez onoho ukazatele návštěvnosti baví, nebo ne. Jistěže rád píšu články a komentuji ty vaše, ale ... já miluji statistiky. Zkrátka bych o tom měl už rád přehled, protože - a o tom už jsem psal - nemám bez součtu návštěvnosti dostatečnou motivaci. Co jedině, tak jsem si stanovil nový cíl a to sice překonat počet článků z listopadu ... což by nemělo být zase tolik těžké, když jich bylo jen šest. Stejně jako v říjnu a srpnu ... od ledna tady na to nějak kašlu. Chtěl bych ten rok ale zakončit nějak aktivně a pozitivně ... čili jsem si stanovil ještě jeden cíl: nenapsat do ledna už ani jeden politický článek. Chtěl bych se teď věnovat víc hudbě, ale ještě než sepíšu zajímavosti z hudebního světa, pochlubím se se svou nejnovější designotvorbou ...


Už jsem kolikrát říkal, že mé designy nejsou nic převratného, proto se už ani nepokouším o nějaká nabubřelá veledíla a nehraju si na mistra světa, ale pokračuji s něčím jednodušším ... což můžete vidět i na současném designu mého vlastního blogu. A děkuji všem těm, kdo mi ho pochválili, ba dokonce ho nazvali "tím nejlepším, co tu kdy byl".

Kdysi jsem nabízel designy na přání, teď už si tolik nefandím, zvlášť když je konkurence tak veliká, ale kdyby měl někdo zájem, nebráním se tomu ... na ukázku vám sem dávám nový volný design, o který si, když vás zaujme, můžete napsat ... Říkám mu provizorně "Smutek v duši". A asi může být všem jasné, že Justin BIeber, roztomilá koťátka nebo růžové barbie ho zdobit nebudou ...


Nastavený je ZDE, kde také naleznete nějaké doplňky k designu.

Zatím zdar a děkuji všem za pochvaly jak básně, tak kresby.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky