↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 19. července 2012

Masters of Rock 2012: 1. den 12.7., FOTKY A VIDEA

Právě sleduji Óčko (slovo "sleduji" berte s nadsázkou - mám to tu pro podbarvení) a hned, co tam jakási dívka prohlásila v Mixxxéru, že poslouchá všechno, začalo se mi chtít brečet. Všechno? To asi těžko ... chtěla říct všechnny sračky, ale budiž... jestliže opravdu poslouchá Takatu a do toho i Epicu, neberu jí to ... muhaha, vsadím se že by o Epice byla schopná prohlásit, že jde o ženský rod od eposu ...

Ale proč vám svým rozhořčením kazím článek už od začátku? To opravdu netuším ... možná čekám, že pak ještě s větší radostí uvítáte fotky, které vám přináším přímo z jámy MORové.

Pravdou je, že jsem ale ani nečekal, že můj předchozí článek, který na zpestření obsahoval jen čtyři animace, získá tolik čtenářů. Jsem vděčný nejen všem, kteří se tím prokousali, ale i těm, kteří se mnou souhlasí s upálením kuřáků ... tedy těch bezohledných kuřáků, kterým nestačí k životu zapalovat si v soukromí, ale musí ten ostudný čin spáchat i v chumlu největším!

Ale pojďme k těm fotkám ... okecávání už tu bylo až moc.


LEGENDY SE VRACÍ:






Tuším, že jsem zmínil v předchozím článku, že jsem Legendy i točil .. ano, točil - nelhal jsem. A narozdíl od Mástru 2010 vám letos ty videa i ukážu. Jsem štědrý ...

Another Brick in the Wall:


Šavlový tanec:


Tradičně videa zdobí menší třas ... ale to je ... mástr-třas .. Ano, je to naprosto záměrné, pokud jste to nepoznali ... Chtěl jsem vám tím předat onu vroucí atmosféru ...

SALTATIO MORTIS:

Asi jsem nezmínil, jak nám Saltatio pochválili české dívky ... jsou podle nich opravdu úžasné ... ale ne tolik jako naše pivo!
Každopádně doufám, že se sem - ať už mají důvody jakékoliv - budou rádi vracet ... a často ...

Začněme autogramiádou...



Jsem pro vzít si na autogramiádu nějaké to občerstvení .. ale u Saltatio mi přišlo, že si s sebou vzali snad celý bufet.



Alea a Falk:





Víte, při koncertech člověk pozná, jak moc je skupina kreativní ... ale nakolik jsou jednotliví její členové ochotní a příjemní, to zjistíte až při autogramiádě ... A že tahle banda je složená ze samých sympaťáků, jsem si potvrdil už od první chvíle, kdy nakráčeli do stanu Prosperity.

Letos byli vůbec všichni fajn a ochotní ... nikdo si nehrál na velké hvězdy jako Oomph loni, ani na studené čumáky jako Epica předloni.

Fotky z šílenství na pódiu:


















Asi jsem vám nevyprávěl, že se mezi nás Alea se slovy "Vy nemůžete přijít ke mně, ale já můžu přijít k vám" vrhnul a nechal se námi unášet ... až úplně na opačnou stranu, než kde jsem stál já ...



A srdceryvná rozlučka ...
Nedělám si legraci - ani s Withiny se mi neloučilo takhle těžko ... však já za těch padesát minut začal Saltatio brát jako své bratry ... Vážně, kdyby existovala soutěž největší charisma Mástru (a já ji nyní vyhlašuji), vyhráli by na plné čáře právě tito hoši.





KAMELOT:

Z Kameloťáků jsem toho příliš nepochytil, neboť jsem si to hned hnal na Prosperitu za Withiny ... ale cestou z Gambrinus stanu sjem přeci něco vyfotil ... a kromě zběsile poletujících českých a slovenských vlajek můžete v pozadí zahlédnout i nápis "Kamelot".




Ale jelikož Kamelot měli autogramiádu hned po Saltatio, zachytil jsem pár fotek i na Prosperitě.






WITHIN TEMPTATION:

Také bych začal autogramiádou stejně jako u Saltatio, i když mě při vzpomínkách na ni vždy bodne u srdce ... však jsem si s nikým z nich nepodal ruku.
Ale fotky z toho vzešly poměrně dobré ... tentokrát fotila mamka ... celé "operaci" předcházela dlouhá poučka o zacházení se zrcadlovkou, která vystačila na celou jízdu vlakem ze Zlína do Vizovic, ale stálo to za to ... líbí se mi to ...


Nepřipadají vám ty mříže taky hrozivé ...?












A jen tak pro představu, jaký tam byl nával ... a jak bylo nemožné se tam dostat ...


Když vidím ten dav, jsem za tyto fotky ještě vědčnější ...
V pozadí také můžete vidět - kromě nádherných vizovických kopců a působivých mraků - náš hvězdný HOVNOcuc, který však začal v areálu sloužit jako taxi a rozvážel líné a opilé fanoušky od Toi-toiek k Toi-toikám.

Vystoupení:


Dobrá, některé ty fotky možná budou trochu mázlejší, ale co chcete zachytit, když skáčete vy, zpěvačka i okolí, které do vás neustálě žďouchá a šťouchá?























Poté, co se na Ronnie James Dio Stagi oslavila svatba - o té jsem vám asi také ještě nevyprávěl, že? - došlo i na oslavu narozenin ... Happy birthday, Sharon!


Zde je slibované video, kde všichni Sharon přejeme písničkou k narozeninám .. každý jede úplně jinak, ale účel je jasný ...
Ale možná to nejatraktivnější na tomto videu je, že zachycuje i celou Never-ending story .. kterou zpívala - díky bohu - už sama Sharon. Myslím, že už jen díky tomu stojí za puštění ... díky tomu a díky kytaristům, kteří před oslavenkyní poklekli.




A toť vše pro dnešek ... zítra vás ale asi opět zaMOŘím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky