↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 2. srpna 2011

Masters of Rock 2011 7/7 - fotografie

Až z toho pomalu mrazí, že už se blížíme konci ... co blížíme, tohle je konec! Už vás více nebudu otravovat svými nečitelně dlouhými články, už vám nebudu vnucovat své ankety, kterým nikdo nerozumí, už více neuvidíte fotky z Mástru ... už nebude nic.

Ale než přejdu k fotkám ze čtvrtého dne a připravím vás psychicky na to, co váš čeká, chtěl bych se vám všem omluvit za to, že nejsem zrovna nejaktivnější co se odpovědí na komentáře týče. Až do konce června jsem to mohl úspěšně svádět na školu, ale co teď ...? Víte, pravda je, že zase tolik zaměstnaný nejsem - ano, vydá to hodně energie napsat jeden článek a ještě víc energie to vydá, když do toho článku dávám fotky za pomoci nové galerie (už třetí článek, kdy si na ni stěžuji, rekord!), ale přeci jen bych vám nějaký ten čas vyhranit mohl, takhle to vypadá, že si prostě jedu s články podle svého rozpisu a na nikoho nehledím. Ale tak to není, mně vaše komentáře baví a zajímají - pokud jsou k věci. Nicméně dnes už vám asi přeci jen neodpovím ... a ani zítra ... a ani pozítří ... odjíždím do Křemže, dnes - v pondělí - balím a zítra už mě tu neuvidíte. Vlastně uvidíte tento článek, přednastavuji ho na úterý, ale je to jediný článek, který v době mé nepřítomnosti přibyde.

A teď k Mástru, vás to možná tak nebere, ale já chci ty fotky mít konečně zkrku!


V dnešním článku najdete fotky:
Arkony z autogramiády i koncertu, Delain z koncertu (většina je focena přes LED obrazovku) a Oomph! z autogramiády i koncertu. Tradičně taky nějakou třešničku závěrem.
Upozorňuji jen na pár faktů: V předchozích článcích jsem to bral tak, jak šly skupiny po sobě, v tom dnešním by to bylo zatraceně nesystematické, protože bych musel střídat: Arkona koncert - Oomph! autogramiáda - Delain koncert - Arkona autogramiáda - Oomph! koncert. To se mi nechce. Takže to vezmu podle abecedy. Jako další chci upozornit na to, že asi dvě fotky Arkony z vystoupení hyzdí taška z LIDLu a fotky z autogramiády Arkony jsou focené všechny (kromě prvních dvou) poslepu. A vy, kdo jste četli můj článek o posledním Mástr-dni (tři lidi, jak ubohé), víte proč. A jste na to určitě dostatečně připraveni.


Autogramiáda Arkony:














Já většinou nedávám k fotkám své proslovy, ale tyto to vyžadují. Nebo to nevyžadují ony, ale vyžaduji to rozhodně já. Víte, zdá se mi, že na to, že jsem fotil poslepu, jsou ty fotky vcelku vydařené, akorát mě mrzí ten flek, který se vyskytuje na každé z nich - měl jsem zrovna asi nějakou kapku na foťáku a takhle to dopadlo!
Každopádně teď k tomu, co jsem vám chtěl říct původně. Ukázal jsem vám Mashu, která přišla do Prosperita meet and greet stanu na autogramiádu, nyní vám ukážu Mashu, která řádila na pódiu, a uznejte - to je jiný člověk!

Vystoupení Arkony:











No není to poděs? Není to jiný člověk než ten z té autogramiády?





Delain:














Autogramiáda Oomph!












Vystoupení Oomph!








Dera bylo vážně téměř nemožné zachytit, jelikož neustále někde hopsal - nejlépe rovnou do fanoušků. Zato jeho kytarysta mi pózoval poměrně obstojně ... to je ten plešoun, o kterém jsem vám vyprávěl. Jmenuje se Robert.





Jste už zvyklý - aspoň doufám - že dávám na závěr Mástr-článků s fotografiemi nějakou takzvanou třešničku. Metalovou třešničku! Dnes tomu nebude jinak. Lístek už jste dávno viděli, přidal jsem ho sem asi před půl rokem spolu s lístkem na Pink Floyd Classic a na Within Temptation, takže ten se tím závěrečným překvapením nestane. Myslel jsem původně, že vám nabídnu pásku, ale popravdě není moc o co stát - je asi jednou tak velká jako ta loňská, dvoubarevná (červeno-žlutá) a cupuje se. Budu rád, když mi vydrží do září. Takže ne, ani tu vám nenabídnu. Ukážu vám něco, co už jste nejspíš viděli na fotkách z Rhapsody, ale nebylo to středem vašeho zájmu. Tím byla skupina. Ale teď jde o areál - nebo aspoň o jeho část. Jde o pohled k nezaplacení, jde o pohled, na který budu vzpomínat roky ... Mástr-pohled (všechno je Mástr-)


Vykukující Ronnie James Dio stage, nápisy Masters of Rock 2011, metalová rodina, kelímky od piva, ale hlavně ta pravá přátelská atmosféra - to je na téhle fotce. To jsem já viděl ... to jsem zažil.
A vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky