↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 1. srpna 2011

Masters of Rock 2011 6/7 - fotografie

Tento článek začínám psát v neděli, přesně v šest večer. Píši to sem jen tak pro zajímavost, abych věděl, na jak dlouho to zase bude. Ono přidávat fotky bylo vždy zdlouhavé, ale nikdy předtím neměla ta hloupá galerie aspoň vliv na internet celkově. Teď mi to tu spadává každou chvíli! Myslím, že nakonec tento článek přednastavím a přednastavím i ten poslední, protože v úterý odjíždím do Křemže. Na dlouho! Ani nevíte, jak se mi bude stýskat!
Ale teď k tomu, co v šestém Mástr-článku najdete ...


V druhé dávce fotek vás čeká:
Krátké zdokumentování šíleného vystoupení Varg, úžasní Silenti, nepřekonatelní Rhapsody, bavič Schmitzer a opět nějací ti fanoušci.

Varg:






Silent Stream of Godless Elegy:




















Rhapsody of Fire:















Vzpomínáte, jak jsem v minulém článku psal o jakési sedící zóně? Ano? Tentokrát jsme v této zóně byli my a musím uznat, že na tom něco je - sedět, koukat na LEDku, slyšet naživo oblíbenou skupinu, přesto se nikde nevysilovat v kotli skákáním a pomateným házením hlavou. Můžete si říct, že takovéhle věci přeci můžeme provádět doma - dřepět a koukat na záznamy koncertů v televizi, ale to není to samé! Tohle bylo naživo! Mezi kelímky, kalužemi a ostatními metloši.


Jiří Schmitzer:






V předchozím článku jsem vám nabídl menší ukázku toho, jak vypadalo šílenství při Amorphis, v tom dnešním vám ukážu, jak vypadala pohodička při Rhaposdy of Fire.

Čekání na Rhapsody:



Zvěčnil jsem někoho z vás ..?

Dnešení borec na konec je starší fanoušek Manowar, který se krátce po setmění začal vzadu u tribun potácet v sedící zóně mezi námi, obyčejnými příznivci Rhapsody. Zrovna jsem se snažil extrémně přiblížit na foťáku LEDku, když v tu chvíli mi tam vlítla modrá bunda - a ano, já zrovna fotil ...

Fanoušek Manowar při Rhapsody:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky