↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 31. července 2011

Masters of Rock 2011 5/7 - fotografie

Včerejšek jsem bohužel blogu věnovat nemohl, protože k nám přijel taťka. Rád jsem ho zase viděl, od té doby, co má tu novou práci, k nám jezdí tak jednou za čtrnáct dní, ale stále je to lepší, než kdyby jen seděl doma a práci neměl vůbec.

Každopádně zpět k článku ... není zdaleka poslední, jak jsem si myslel. Rozhodl jsem se totiž, že i fotky rozdělím do více částí (mé vyprávění tedy nebude mít pět, ale sedm částí), protože je jich tolik, že by se mi do jednoho zkrátka nevešly. Loni jsem fotil výrazně méně, to je tím, že jsem měl kameru, ale když ji letos nepovolili, musel jsem si vystačit s jedním ubohým Samsungem, kterým jsem vyfotil, jak mi Nat radila, úplně vše jako vyšinutý Japonec.

Takže co váš čeká ...

Čekají vás fotky z prvního dne (příště přibyde společně druhý a třetí, naposled čtvrtý):

Amorphis, které jsem sledoval první den z povzdálí, ale ...
Především Eluveitie a Finntroll, ale fotek z vystoupení mám kvůli neustálým protestům mého foťáku pramálo, naopak z autogramiády jich mám požehnaně, v anketě u vás však zvítězilo, ať vyberu jen ty nejlepší (doufám, že to stále platí, já to naposledy kontroloval včera ráno), takže jich namísto dvaceti devíti mám pro vás devatenáct.
Pak samozřejmě Hammerfall a Moonspell, které jsem ale fotil přes LED obrazovku, takže se k vám doufám přenese přes ty záběry trochu toho, co jsem cítil já - už jsem byl unavený, bolely mě nohy, přišel jsem o hlas a jako dalekoslepec jsem vše viděl rozmazaně - ano, to přesně by všechny ty fotky z Moonspell a Hammerfall měly vyzařovat.
Také pro vás mám ukázky z okolí a pár fanoušků, kteří poblíž šíleli za rytmu Amorphis, a Ronnie James Dio stage za tmy (foceno při Moonspell)

Amorphis:











Autogramiáda Pagan Alliance:





















Vystoupení Pagan Alliance:











Hammerfall:







Moonspell:






















Ronnie James Dio stage:








Jak se paří mimo kotel:

Někdo líně dřepí v sedící zóně a kouká se zaujetím na LEDku, někdo si zajde z nudy na Bungy-jumping, někdo si jde zajásat do kotle, někdo si stoupne kamkoliv, kde je volno, a snaží se poslouchat ... Někdo si koupí nafukovací kytary a paří, jak to jen jde - toto jsem prostě zaznamenat musel!





Zvěčnil jsem někoho z vás ..?

Závěrem pro vás mám třešničku na dortu ... Při ozvučování Eluveitie a Finntroll se vyskytla jakási technická porucha - úplně nahoře - tam, kde se žádný nezasvěcenec nevyzná. Pagan Alliance měla štěstí, že na Mástru zasvěcenci byli, nyní vám nabídnu fotku technika, který chudák musel snášet naše neustálé řvaní "Kdo neskáče, není Čech!"

Technik:


Toto je konec prvního fotkového článku, dohromady jsem ho díky nově řešené a naprosto se nesekající galerii dával necelé dva dny, psal jsem ho asi na šestkrát, protože mě pokaždé začala srát galerie a mně spadl kvůli ní net. Bože, já se tak netěším, až s tím budu zase pracovat na druhém fotkovém článku, kam vám kromě druhého dne dám i ten třětí - přeci jen nebudu dávat Schmitzera samotného zvlášť.

Tak zatím, vím, že jsem vám mnoho pozornosti za poslední tři dny opět nevěnoval, dnes tomu však bohužel nebude jinak - o půl druhé se jedou formule (Hungaroring!) a já se chci dívat, jestli dokáže Vetty napravit svůj nepovedený výkon v Německu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky