↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 5. července 2011

Ardaigh

Toto sice není tužkou, jak by mohl název rubriky prozrazovat, nicméně jsem to sem dal.
Ardaigh znamená, podle přítele Googlu, růže - a ano, tentokrát to není chyták, nakreslil jsem růži. Není to karafiát, není to gladiola, je to opravdu bleděžlutá růže! A na mé poměry vcelku i povedená, řekl bych.

Víte, před několika týdny nám na výtvarku přinesla učitelka dvě růže, rudou v zelené láhvi a žlutou v hnědé láhvi. Chtěl jsem udělat původně obě, ale znám tempo své práce, takže jsem zůstal u té jedné, u žluté. Odhadl jsem to dobře, skončil jsem s tím jako poslední - o dvě hodiny později než ostatní. I když jsem se s tím mořil dvojnásobek času, výsledný výtvor je poměrně horší než růže ostatních. Omlouvám si to tím, že jsem to měl proti světlu a ještě z druhého konce řady stolů, všichni ostatní se na to dívali z blízka, já seděl až u těch, kteří pracovali na červené růži. Ta mi občas překážela ve výhledu. Ale tak nakonec jsem to nějak udělal, s nejtmavším pozadím ze všech a s listy, které nevypadají jako listy - při nejlepším jako listy z vosku, jsou nepřirozené, ale ... měl jsem to přeci proti světlu! :D




No, dal jsem sem sice hodně fotek, nicméně zas tak moc svým výtvorem nadšený nejsem, přeci jen to bylo prvně, co sjem dělal růži. Kupodivu květ eště jakž takž dopadl, dokonce vypadá jako květ, ale nepovedly se mi prostě barvy. Je moc jedovatá.

Květ měl mít asi takovéto barvy (přesně takové, jaké jsem nezachytil):

No, snad se vám to alespoň trochu zalíbilo. Příští školní rok každopádně budu chodit na výtvarku znova, tak doufám, že se budu zlepšovat. Měl bych.

Tak zatím, pěkné prázdniny. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky