↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 10. srpna 2022

Ars Returnica

 Už hodně dlouho jsem neblogovala. Tedy ne na tomto blogu a ne pro veřejnost. Hodně jsem se nyní zažrala do dračákové tvorby, a tak přidávám informace o svém světě pro dračí doupě na svůj dračákový blog... který asi stejně čtu jen já, a tak mi poslouží aspoň jako "pídžejovské" zápisky. 
Nicméně po Pacičce a zcela obyčejném psaní o všem možném už se mi taky zastesklo, jenomže vždy, když jsem na blog pomyslela, zarazila jsem se s pocitem naprosté prázdnoty a absencí nápadů o čem psát. Ukrajině a covidu se chci vyhnout, jak to jenom půjde... zrovna tak ekonomická krize mě úplně jako téma neláká... jenomže tyto tři věci nyní prožírají skrz na skrz životy snad všech, tudíž se jim vyhýbá těžko. 

Ale dobrá, zkusím to. 

Tento článek bude jen jakési shrnutí mých úvah a nápadů, než že by přicházel s naprosto dechberoucím zážitkem či neotřelou esejí (jednu teď ale píšu, tak třeba časem...).
Nejprve bych chtěla nějak zhodnotit předešlý článek. Kdysi hooodně dávno (snad ještě o Vánocích) jsem se rozhodla přednastavit si článek s fotkami své kočky - a že ho třeba za měsíc zveřejním a do té doby ho naplním všemi fotkami. No, přenastavovala jsem ho asi čtyřikrát (na duben), až jsem na něj úplně zapomněla, a samozřejmě jsem ho nedoplnila. Fotky jsou tam tak tedy trapně jen asi tři, i když to měl být článek zcela shrnující vývojovou dokonalost mého malého chmelíčka. To tedy ještě někdy snad doplním. Všem, kdo jste to četli, se omlouvám za navnazení na fotogalerii, která trapně obsahovala pomalu víc textu než fotek. V plánu to nebylo. 

Zároveň jsem si téměř už před rokem našla novou práci, pro kterou bych dýchala, kdyby se v mém životě sem tam nevyskytly věci ještě zajímavější, ale zkrátka jsem z ní stále poměrně nadšená. Z toho důvodu jsem se rozhodla zkoušet sem na blog tlačit jakési... ehm, nesnáším to slovo, ale... "reklamy"? Ne úplně, spíš zkusím přijít buďto s hezkými fotkami, vtipnými historkami, nebo - a to myslím, že nám půjde asi nejlíp - něčím naučným. S trochou štěstí tady ten blog zase nepohřbím a třeba si to najde i své čtenáře. Chci zkrátka jen rozšířit věc, které věřím. 

Další věc je samozřejmě hudba. Všechny mé blogy, které jsem zatím měla, se motaly buďto kolem povídek, nebo právě kolem hudby. A i ty povídky byly často inspirované hudbou. Ostatně můj dračák je nyní inspirovaný hudbou... damn, můj život by měl být muzikál. Takže budu dál chrlit svou cédéčkovou sbírku, nějaké recenze a podobné věci, které asi nemetalisty nebudou zajímat, ale já prostě neumřu, dokud tu cédéčkovou sbírku nezveřejním kompletní. 

Významným aspektem mého života jsou krom hudby i hry, teď třeba dohrávám Elden Ring, ale stále mě drží i Guild Wars 2, takže to tu pochopitelně musím zaspamovat kompletně i herními událostmi... a těmi událostmi myslím velice pravděpodobně fashion, protože psát vám, kdo měl v raidu jaké dps, asi nebude nejzáživnější, a móda si může sehnat čtenářstvo i ze širších oblastí než jen mezi gamery. Každopádně kdyby někoho naše dps reporty zajímaly, tak vám je klidně nasdílím... jako dobrý vtip pro zasmátí...

No a v poslední řadě jsem samozřejmě člověk tvořivý, a za celou tu dobu mé neaktivity se mi nahromadilo pár výtvorů (ehm - dva... takže pár, ano, nekecám), tudíž je zde musím, nutně MUSÍM, posdílet taky. Prozatím jsem ovšem vzdala kreslení tužkou, neboť jsem se pokoušela už potřetí překreslit Prismy a no... ne úspěšně. Ale to nevadí, protože mám hned několik způsobů, jak se vyblbnout, takže je to v pohodě. 

No a protože jsem člověk, který asi nedokáže žít bez pevného řádu (jako, dokáže, ale něco mi říká, že můj život probíhal nejkvalitněji ještě onehdy na gymplu s jasně daným rozvrhem a nalinkovaným životem), rozhodla jsem se stanovit nějaké orientační časy, kdy budu přidávat nové články na jaké téma: 

1) ÚTERÝ - hudební příspěvky
2) ČTVRTEK - herní nebo kreativní příspěvky
3) SOBOTA - deník / esej / příspěvky o práci

Vždy mezi 19-20 hod.

Takže asi tak... snad to aspoň týden dodržím :D 

Děkuji za pozornost a budu se těšit tedy ve čtvrtek u prvního kreativního článku...

1 komentář:

  1. Ach, konečně další článek. Už jsem pomalu přestala doufat. A ten příspěvek o kočce líbil.
    Jinak já třeba poslední půlrok rodržuju vydávání článku alespoň jednou týdně. Asi s tím zase přestanu. Nějak mě to unavuje. Už to holt není jako za mlada, kdy člověk ještě pro blog žil. Nevím můj blog objevili lidé v práci a tak raději zveřejňuju jen fotky z procházky. Ostatní články bych musela asi hodně cenzurovat.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky