↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 16. ledna 2018

Fialový Path of Reaper

Nečekala jsem, že si někdy na blog pořídím fialový design. Už jen proto, že fialová k mým oblíbeným barvám zdaleka nepatří. Dokonce jsem k ní měla takové antipatie, že v článku o Evanescence jsem přídavné jméno "fialové" použila jako dosti hanlivý výraz pro jejich (tehdy) nejnovější album. S tím, že je to takové neslané-nemastné nic.
A nejen pro album Evanescence. Epica předloni totiž vydala taky své fialové dílo - a byl to rovněž dosti tragický počin. Respektive, nechci jim přímo křivdit, ale jsem holt zvyklá na trochu lepší kvalitu. Proč to ale zmiňuji. Nejen proto, abych vám tu vysvětlovala, jak se díky úžasnému datadisku Path of Fire, který mě přikoval opět ke hře, změnil můj pohled na fialovou barvu, kdepak. Zmiňuji tady Epicu také proto, že styl, jakým je laděný PoF - artwork i obsah - mi Epicu velice, velice připomíná.


To ani není nijak důležitá informace, prostě mi jen přišlo zajímavé to srovnání. Nakonec to byl ale také tento fakt, proč jsem se rozhodla nový design ladit čistě dofialova a nekombinovat ho s oranžovou - jednak to na mě působí jako příliš velká divočina, a jednak už bych se toho epikoidního pocitu asi nezbavila. Také veškeré pyramidy jsem se pokusila zakomponovat jen velice lehce a nenásilně a nechala jsem vyniknout blesky a krystaly - a pochopitelně drahého Kralkatorrika. Což je ta rozpláclá tlama vpravo.



Výsledek obrázku pro epica holographic principle artwork

Jediné, co jsem chtěla, bylo, aby můj design nedopadl jako takové fiasko jako Holographic Principle. A řekla bych, že úplně špatné to není - rozhodně se Epice nepodobá, takže sláva. Ehm, tahle věta mi zní hrozně divně, když vezmu v potaz, že jsem stále velký fanoušek Epicy a že ještě před... no už docela dávnou dobou... jsem dělala designy speciálně s Epicou. :D DYU + RFTI

Ale to je pryč, nyní nacházím inspiraci jinde, konkrétně ve hře, takže mému designu opět vévodí můj šmexy nekromant s pořádným obouručákem (protože sekery jsme si užili hodně na minulém deisgnu) a nějaké fialové sračičiky okolo.
Bonusoidy najdete ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky