↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 18. dubna 2017

The frost will cometh

Konečně tu máme jaro v plném proudu, což je ten ideální čas na... zimní design. Zase jsem něco časově nevychytala. Důvod, proč sem přináším chlad a zimu, je prostý. Guild Wars. Ach ano, už zase, já vím... Po roce vzdychání nad představou držet v rukách svou vlastní mrazivou sekeru s honosným jménem Frostfang, se mi podařilo skutečně ji získat. Ne získat, vyrobit.
A ano, stále se trapně bavíme jen o herním světě, nejsem žádný zručný weaponsmith a mé vlastní ruce zejí prázdnotou. Jediné, co čas od času svírají epického, jsou mé roztomilé chmelinky (čtěte kočky).

Každopádně nastal čas rozloučit se s mým oblíbeným Rising Flames a přivítat ledový design Frostfang, pravý opak svého předchůdce. Ne jen tou tématikou, ostatně, neboť na rozdíl od lávového pekla (a těch božích lebek!) se mi s ledovými krystaly nepracovalo zas tak dobře. Vyzkoušela jsem si to už před Vánoci, kdy jsem sem chtěla nahodit zimní kabát oslavující novou zimní zónu Bitterfrost Frontier, ale všechny mé pokusy seskládat z těch screenů něco snesitelného dopadly bídně. A kdybych tehdy nestvořila design pro Pythonissu, uvěřila bych, že jsem ztratila schopnost "matlat obrázky dohromady". No, neztratila, ale Frostfang zaručeně není mým nejkrásnějším dílem... a proto se tu ani moc neohřeje (hahahaha). Možná. Spíš to vidím tak, že ho asi časem předělám než cokoliv jiného, neboť oslavit získání legendární zbraně prostě nějak musím. No a třeba se mi nakonec tento design také zalíbí a zůstane tu "celou věčnost".

Každopádně jsem chtěla ještě něco - což je asi ta nejdůležitější část článku, neboť popravdě nemá zas takový smysl vás informovat o změně designu, když to každý vidí :D - chtěla jsem vám poděkovat. Upřímně a ze srdce poděkovat a za všechny milé, souhlasné, povzbudivé a pochvalné komentáře u minulého článku. Já se snad na ten blog ještě vrátím definitivně. :D Ostatně změna deisgnu je dobrý krok...
Jelikož mi však někdy ke konci května začne opět zkouškové, neslibuji vám v žádném případě, že má aktivita bude nějak šíleně vysoká.

V celém článku jsou náhledy Frostfangu a jeho předchůdce Rising Flames:



Kdybyste někdo zahořel touhou mít na svém blogu design ode mě, tak vám klidně vyhovím, ale - hej - vidíte, na jaké jsem zhruba úrovni, zázraky čekat nemůžete, od toho jsou tu jiní. :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky