↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 16. dubna 2017

Kdo přežije - Velikonoce

Ne že by mě blogování zas až tak nebavilo, ale jednak jsem teď neměla moc času se blogu věnovat, a jednak mě sem nějak nic netáhne... Jak to myslím? Jde jen o to, že když jsem měla svůj první blog - v nějakých čtrnácti letech - nebyl pro mě problém najít si tu spřízněné duše, opravdové přátele a zajímavé blogy, na které jsem se s nadšením vracela. Teď tu nic takového nemám. Samozřejmě, že blogy vás všech jsou zajímavé, ale... nejsem fanda Miley Cyrus, nesbírám panenky, neprocházím si depresemi, nejsem matka... hodně těchto zajímavých témat jde proto mimo mě. Ráda se vracím tak ke třem lidem, se zbytkem se nemám příliš o čem bavit, když to řeknu na rovinu. No a jelikož tu téměř s nikým nemám společné zájmy, psát o věcech, které mě baví, pro lidi, kterým je to putna, nebo nedej bože se nutit do témat, která mě tolik nezajímají, jen abych se zavděčila potenciálním čtenářům, to mi přijde ubohé a... zbytečné. Takže se omlouvám, že tady moc nejsem, ale nevidím v blogování už příliš smysl. Občas sem přidám fotky koček, nějakých mých výtvorů a dost možná si postěžuji nad tím, jak skupiny vydávají stále horší a horší alba, načež o měsíc později přispěchám s článkem, že to nové album je vlastně úplně super... no, a toť vše.

A k tomu nadpisu. Poprvé v životě jsem se vrhla sama na... no, nazvěme to velikonočními vajíčky. Když jsem procházela po těch trzích venku, kde nabízeli dřevěná vajíčka, říkala jsem si "pfff, co za lamy a lenochy tohle potřebuje". No, po tom mém barvení už mám pro dřevěné kraslice mnohem větší pochopení. :D
Důvod, proč mé barvení nebylo krátké a jednoduché, je prostý: Velmi neprozřetelně jsem chtěla každé vajíčko jiné a originální. No, u některých se to asi i vydařilo... Každé je šeredné svým vlastním originálním způsobem. :D Ale někdo ta zvrácená vajíčka mít musí. Každopádně ten nadpis jsem nezvolila proto, že bych já nějak utrápeně horko těžko přežila "to hrozné barvení". Spíš jen hrstka elitních vajec přežila mou něžnou péči. Takže je jich málo. Ani efekt roztleskávaček na ně fungovat bohužel nebude. :(




Ty divné znaky, které se na některých vyskytují, souvisí s GUild Wars 2, jak jinak. Vybrala jsem pro vajíčka znaky některých povolání, protože... pro mě je to téma blízké, hřejivé... a tradiční vajíčka se zajíčky, slepičkami nebo kytičkami nepotřebuji. A nic složitějšího stejně nejsem schopná s tím vyvést. :D

1 komentář:

  1. :-) Neumím si u tebe představit jiná vajíčka, třeba s těmi zajíčky.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky