↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 30. ledna 2017

28.1. 2017 Illuminati confirmed, vlkodlačí mše a piča v hlavní roli

"Víš, co znamená to PW? To znamená Piču Widim!"


Znáte ten pocit, když se vaše oblíbená skupina vydává za holografický disco metal, vykrádá Anonymous a album píše při čtení nějaké lacinné knihy ze sekce "duchovní rozvoj" se zaměřením na "iluze" (zkurvení mesmeři jsou všude!), protože jiné slovo se na albu prakticky nevyskytuje, a dost pravděpdoobně to vše pod vlivem houbiček (které později dostaly na albu jméno "nirvana"), aby to bylo víc buddhistické, tedy "kůl"? Ne? Tak to jste o hodně přišli... Ale pohoda, hej, vždycky jsem chtěla nějakého drsného životního kouče na drogách, který přesně pochopí, že to, co potřebuji, je proniknout za matrix. Já to říkám furt, že tenhle život je jen chyba v Matrixu.
Aneb doporučuji vřele poslech písně "Beyond the Matrix" - nebo také jak jí říkám pracovně já: JUST DO IT!

Výsledek obrázku pro just do it gif

("lift the veil of illusion, we challenge illusions, we dominate illusions, believe in illuisons..." - Epica 2016)


28.1., tedy předevčírem, jsem vyrazila na jejich koncert. Respektive to byl koncert Powerwolf, na který se Epica nějakým nedopatřením přisrala jako co-headliner, ale české publikum, závislé jen a pouze na Wolfech (protože prostě LUPUUUUUUUUUUS DEIIIIIIIIIIIIII), ji stejně vnímalo jen jako předskokany. A já tam trapně mezi těmi zvlčelými fanoušky stála v triku Epicy. Trapné to bylo jen a pouze proto, že jsem zakotvila vedle jakýchsi čtyř naprosto retardovaných fanynek, to se jinak říct nedá. Celý koncert Epicy se prohihňaly a dělaly takové píčoviny (no, zmínila jsem s nadsázkou piču v hlavní roli v nadpisu, tak ji zde musím použít, ať je ten článek opravdu o ní), že bych je profackovala.
Na druhou stranu, Epica dělala úplně stejné p... buďme slušnější, piča si svých pět minut slávy užila, tak se spokojíme se slovem blbiny. Jako ano, nepatří k tomu líbeznému jemňoučkému symfonickému metalu o elfech, lásce a jiných romantických věcech... Epica se proslavila s komunistickým heslem "V jednotě je síla" a zatvrzele nás bombarduje zprávami o tom, jak nepřežijeme, pokud se nespojíme, a že vše je jenom naše chyba. Jak pozitivní. Nějakou drsnější a brutálnější hudbou k podpoření atmosféry taky nešetří. Ale vyvolávat moshpit v uzavřené hale mezi fanoušky, kteří tam ani nejsou kvůli nim...? Kromě mě teda.
Dobrá, co je moshpit? Vypadá to, jako když se do sebe pustí fandové Sparty a Slavie nebo Sparty a Baníku nebo fandové Baníku s jinými fandy Baníku... Akorát tady není cílem ublížit, nýbrž... Roztrhnout si gatě? No popravdě jsem to nikdy nepochopila, cíl je mi neznámý, vyhýbám se tomu, jak můžu, už jen proto, že většinou fotím, a uvíznout s foťákem v kotli, myslím v tom vážně vroucím kotli, není moc dobré. Jak jsem si ozkoušela na Arch Enemy, kde lítali lidi i vzduchem a nějaká papuč mi přistála na objektivu.
Tak až takhle daleko se Epica nedostala, první pokus jim moc nevyšel, protože jednak mé okolí bylo vážně plné retardů, kteří stěží zvedli tu pracku nahorů, natož aby se pohli, a jednak asi nikdo nějaký moshpit od symfonické skupiny nečekal. Druhý pokus už jim vyšel. Zastavili koncert a rozdělili nás do dvou skupin, které se proti sobě měly následně rozběhnout, srazit se a začít podivně hopsat a předstírat, že tohle je na symfonickém koncertu normální. No nakonec mě vír odnesl až do předních řad, kde jsem se úspěšně zachytila elegantním pádem na zem. Požehnán budiž tento zvrácený mošpitózní nápad.
Bohužel to byl můj nejsilnější zážitek z koncertu Epicy, neboť písničky z nového alba, které logicky na koncertu v rámci tour k novému albu převládaly, jsou takové sračkoidní nabubřelé nic, že to jde jedním uchem tam, druhým ven.


Zaujala mě pouze "Divide and Conquer". Potřebuji ji zde vypíchnout, aby dával smysl ten nadpis. Znáte Illuminati song? Já nevím, jestli je to opravdu od Anonymous, sponzorované Anonymous nebo jen inspirované Anonymous... Znáte Anonymous? To je prostě takové hnutí, co si hraje na ty hodné hackery bojující proti New World Order a nějakému jinému omezování lidských svobod. O co komu doopravdy jde, asi těžko odhalíme. A Illuminati by zase měla být banda mocnýcha vlivných jedinců snažících se manipulovat všemi světovými vládami, aby... sjednotili všechno? Přečtěte si něco o New World Order, to bude asi lepší. Každopádně obecně platí, že Illuminati jsou ti zlí a Anonymous ti hodní ve hře o zmanipulování a ovládnutí masy lidí.


Illuminati, you never take control. Your new world order will lead to not at all. We all shall be free!

A pak přichází na scénu Epica se svým čupr dupr novým albem o tom, jak vše je jen iluze, jak se lidská mysl dá snadno zmanipulovat, jak se necháváme zblbnout technologií a těmi internety. Říkala jsem od začátku, že refrén "Divide and Conquer" zní prostě jako refrén "Illuminati", ale na koncertě, kdy si jeden z kytaristů vzal masku Anonymous, zatímco se spustilo intro "Divide and Conquer", mi jen blesklo hlavou, že to nebude náhoda, že tu bude nějaká hlubší souvislost mezi těmi písničkami...


Manipulation is effective after all



Tím končí Epica a začínají Powerwolf. Dobrá, kecám, byl tam prostoj, při kterém jsme si dělali prču z techniků mordujících se s černou plachtou připevněnou na světlech... a vlastně posléze i z té plachty, neboť nám jaksi zakryla celé pódium, a tak to jediné, co jsme viděli, bylo... No to jsem vám psala vlastně hned na začátku. Na té plachtě se skvělo ohromné logo: "PW"

Dejte před lidi s bílou křídou a bílými barvami černou plachtu. Myslím, že Powerwolf by mohli ocenit, že tam mají podpisy pár svých fanoušků. A přilepenou piču. Už je tady zas!
"Hele, co tam mám nakreslit? Já tam nakreslím piču, kdo hlasuje pro piču? Fajn, tak tam bude piča."
"To ale nevypadá jako piča."
"No do prdele, tak jsem se splet no, tak z druhý strany."
Aneb vysvětluji, co že to vlastně je na tom malém bílém papírku lípnutém na plachtě hned nad podpisy. Tak z jedné strany je tam velice esteticky vyvedený stylizovaný pyj a z druhé ještě více stylizovaná... já už to slovo napsat nemůžu. Počet pro článek byl vyčerpán, ale odtud pramení, proč tedy právě tento úkaz v hlavní roli. Neboť doufám, že si to Wolfové odvezli s sebou do dalšího města a hrdě prezentovali, jaké že úžasné fanoušky s inteligentním humorem to mají v Česku.


A pak tedy přišel koncert, který byl skvělý jako vždycky. Nikdo po nás nechtěl moshpit, to budiž Wolfům připsáno k dobru, naopak jsme si užili jedinou a jedinečnou heavymetalovou mši... Ono to k tomu kostelu fakt moc daleko nemělo, protože z určitého množství písniček jsem stejně jako většina znala jen slova typu "Ave Maria" nebo "Halellujah Amen". Vypadalo to vtipně, neboť chvíli byl vždycky klid a pak celý Karlín plný těch drsných metalistů zařval unisono třeba "Sanctus Dominus". No nemilujte tu atmosféru...

V půlce se však Powerwolf rozhodli přivodit nám menší infarkt. Tak jako Mojžíš rozdělil moře, i Wolfové rozdělili fanoušky na dvě poloviny. Ty wtf pohledy po posledním zážitku s Epicou typu "Ne, znovu prosím ne" byly k nezaplacení. Ne že bych se tvářila lépe. Naštěstí šlo jen o rozdělení na zpívající poloviny. Tedy na poloviny řvající "HU-HA", tomu se asi zpěv moc říkat nedá. Ale bylo to od srdce. Tohle se na jejich show asi nikdy nezmění: Klávesák s úchylně dlouhým jménem, které je děsně in, a zpěvák Attila si vyberou svou půlku a pak se předvádějí, kdo z nich ji má hlasitější... A odpusťte si komentáře typu "poměřují si penisy", protože ANO, je to tak. Co jiného čekáte od skupiny s písněmi jako "Resurrection by Erection" (vzkříšení erekcí) nebo "Coleus Sanctus" (svaté koule)? Každopádně jsem byla na straně Klávesáka, zase, a hrdě řvala HU.


"Ne, to není moc dobré," zahlásil Attila po prvním pokusu Klávesákovy strany. "Moje půlka je lepší, že ano? Zkuste to!"
"HU"
"Aha, pardon, já jsem vám zapomněl říct, že vy máte řvát HA!"

Celkově to prozpěvování s Powerwolf stálo za to.
"Teď mi s tím musíte pomoct. Je to docela těžké. Co budeme zpívat, má čtyři části. Nejdřív to vždycky zazpívám JÁ a pak to zopakujete vy. První část je: Ho-hó-ho-ho-hó-ho-ho. Teď vy!" - určitá skupinka fandů to zazpívá celé - "Prosím, prosím, nejdřív JÁ zazpívám každou část, ano, nejdřív JÁ, a potom vy, prosím." :D Píseň "Armata Strigoi", prosím pěkně...

Když jsme hledali u Epicy ty illuminátské souvislosti, tak u PW vyberu jednu, s takovou méně ohromující,a le také zajímavou souvislostí: Let There Be Night.
"Let there be light" je citát z Genesis a znamená "Budiž světlo". "Let there be Night" pak znamená "Budiž noc", což je pro vlkodlačí smečku asi nejpříhodnější možné zvolání.


Let there be night, God bless the father and son. Let there be night and day be gone.

Fotky v celém článku (většina je ořezávaná, ale víc neupravovaná, a na PW se mi vybil foťák, takže vše z jejich koncertu je focené na mobil)




>>>EPICA<<<

















Z OFIŠL FACEBOOKU



>>>POWERWOLF<<<
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky