↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 19. dubna 2017

Nechala jsem si zhodnotit blog u žhavé lolitky... či tak něco

Jelikož jsem retardovaný sklerotik, přicházím s touto "novinkou" o tři měsíce později, ale lépe pozdě než nikdy, že? Zkrátka jsem si někdy na přelomu února a... toho měsíce před únorem, teď mi vypadlo jméno... nechala zhodnotit blog od Anice. Myslíte si, že mi šlo o nějaké laciné lichotky od blogerek, které se snaží každému zavděčit, nebo o hodnocení typu "fujky metal" od klasických blogových hodnotitelek? Pfff... Tuto jedinečnou nabídku hodnocení blogů od Anice (a vážně nevím, jestli se to čte [anice] nebo [enys]) jsem využila kvůli jejímu pošramocenému vhledu, ironického nadhledu a zlému pohledu.
Jak tedy mé hodnocení dopadlo? Řekla bych, že "nad očekávání". Jen na úvod musím zdůraznit, že hodnocení proběhlo ještě s designem Rising Flames. V celém článku je hodnocení i s mými kajícnými připomínkami, a tak jen na vysvětlenou uvádím, že vše od Anice, je psáno šedě.



(Doufám, že Magicmax už trochu vychladl od toho února. Doporučuji si přečíst jeho komentář u originálního článku. :P Na článek mimochodem je odkaz na konci, když kliknete na ten obrázek - a ano, ráda dělám věci komplikovaně)

Už teď musím blogu ubrat 2 body, protože nevím, jak se čte xD - Tak to nevím, jak zvládáš psát vlastní blog, jestliže nemáš šajn, jak se blogy čtou. :P No dobrá, vím, jak to bylo myšleno. "Perasperaadaspera" dá jako název zabrat asi každému. No stěhovat se kvůli tomu na novou adresu nebudu, ale už s minulým designem jsem to raději napsala slovo po slově do oddělovače. Per aspera ad aspera znamená "přes překážky k překážkám" a je to parodie na slavný citát Per aspera ad astra neboli "přes překážky ke hvězdám".

DESIGN
Při otevření tohoto bločku mi jeho design sežehl obočí a také chloupky na mé lasturce, a měla jsem pocit, že jsem se ocitla v samotném Pekle u mého bff Satana. (Neříkal, že by tě znal.) Co je špatně, ptáš se mě a já ti odpodvídám, že skoro vše xD Pro toto roční období jsi nezvolila moc vhodné barvy, styl a ani font. (No tak byl únor :D Teď jsem to vylepšila... v dubnu... Doufám, že to Anici potěší. A promiň, Magicmaxi, ale slibuji, že i ve svém Ledovém království ti nějakou brigádu seženu, Satan stejně evidentně klesl a sblížil se s nějakou pofidérní existencí. :D) Být tebou, tak bych určitě design předělala na něco zimního, třeba sněhuláky, andělíčky, děti jak sáňkují na kopcích a k tomu všemu napsat do záhlaví Veselé zimní radovánky přeje Baryn...a ještě vánoční hvězdu a stromeček do pozadí xD (Nic o zimních radovánkách vám sem už opožděně psát nebudu, ale v létě to samozřejmě napravím. :P)
Design hodnotím 3/10

MENU
Takže menu jsem nemohla vůbec najít, proto ho hodnotím -7/10 xD (Ty tomu nerozumíš, to je vyšší level, koho zajímají snadno nalezitelná menu? Pff, to je pro amatéry. Moc ses nepředvedla.)
.
.
.
.
Tak jsem ho našla v záhlaví, ale až poté, co jsem si najala soukromého detektiva. (Ou, chápu těch -7 bodů, muselo se to prodražit). Menu postrádá několik důležitých rubrik, například: Make Up Tutoriály, Vaříme s Barynicí (Vážně Barynicí? A já myslela, že ta přípoma -icí je rezervovaná pro Anici. No když ne, tak čořím) a nebo Hodnocení laků na nehty podle jejich konzistence. (Poznamenávám si: Vaříme make up podle konzistence, to bude hitovka, budu té rubrice muset najít v tom mém nenalezitelném menu nějaké místečko.) Tyto rubriky by ocenil každý návštěvník tvého blogu, a zaručuji ti, že by se ti návštěvnost zvedla o 796 %. (stačí o 100) Dále bych rubričky v meníčku seřadila podle abecedy a také od nejmenšího počtu písmen po největší. Oheň před každou rubrikou má nejspíše značit, že jsi super žhavá lolitka, ale takové řeči si mohu dovolit pouze já, takže být tebou smáznu i to xD (Stalo se, už je tam sekera, tvé žhavosti a loličnosti se vyrovnat nemůžu, ale hrát si na bílého chodce Axena Klátismrka snad můžu.)
Menu hodnotím 1/10


ČLÁNKY
Všimla jsem si, že se velice zajímáš o kovy, což vůbec nechápu, jsi nějaká svářečka? xD (Ne, jen chemik :/) A V mnoha článcích nalezneme fotky spoustu emařů a děsivých gothic scene girl (Počkat? Myslíš moje kočky? o_O), což se mi naopak velice líbí, protože z toho dýchá minulost a hned vpomínám na ty časy, kdy mi byly 3 roky a zakládala jsem si první bloček s gothic holkama a psala sebevraždené dopisy na rozloučenou. (U mě se to takovými dopisy jen hemží, teď právě jeden sepisuji, ale neboj, bude samozřejmě zároveň obsahovat nějaký ten návod na pořádné gelové nehtíky, aby mi to zvedlo návštěvnost) Co mi ale v článcích chybí jsou nějaké pixelky a collorky a obrázky koní, a nebylo by na škodu jednou za čas vytvořit bleskovku a rozdat pár diplomků xD (To je moc mainstream, já začnu diplomy rozdávat jen tak, náhodně) Když tohle uděláš, tak se ti na blog samozřejmě sebehně polovina lidstva, a až se tak stane, tak si nezapomeň přes celé záhlaví dát děkovný dopis pro Hraběnku Anici z Prdelákové Lhoty xD
Články hodnotím 7/10 (WTF, za co tolik? Někdo tu má skrytou slabost pro kovy?)

AKTIVITA
Všimla jsem si, že na blogu jsi docela aktivní, (jak říkám, bylo to na začátku února, to jsem se tu ještě čas od času mihnula) což je v mnoha případech velmi špatné. Čtenářům blogu se tvůj styl a článečky zprotiví a ty přijdeš i o tvého posledního návštěvníka...což jsi vlastně ty sama xD (Stalo se, vzala jsem si radu k srdci - tzn. pokud jste naštvaní, že jsem tu tak dlouho nebyla, víte, kde hledat původce tohoto zvrhlého nápadu - ale teď se zase trapně vracím.)
Pokud si chceš udržet obří návštěvnost a také určitý styl a šarm tvého blogu, zkus třeba půl roku nenapsat ani slovíčko. Pokud tak učiníš, zaručím ti, že při novém článku se na blogu sejde nejméně sto tisíc lidí, (Já čekám) hladoví reportéři, kterým nový článek přijde jako událost tohoto roku, a tvé jméno vstoupí do síně blogové slávy, kterou plánuji postavit v létě tohoto roku na mé okrasné zahradě o rozloze 700x768km3 xD (Vždycky jsem chtěla krychlovou zahradu.)
Aktivitu hodnotím 5/10

PŘEHLEDNOST
Vzhledem k tomu, že jsem se ze začátku na tvém blogu naprosto ztratila a musela jsem použít GPS a taky Boogle mapy, abych se tady zorientovala, strhávám jeden bodíček už na začátku xD Být tebou, tak bych používala i rozcestníky, protože ne všem se chce projíždět celá složka tvých fotografií, aby natrefili na ty, které přesně hledají...ano, myslím tvé erotické fotky v sexy spodním prádélku, které jsi nafotila předminulé léto jako dárek k narozeninám pro svého přítele gothic boye xD (Koukám, že soukromý detektiv odvedl lepší práci, než bych čekala. :P)
Přehlednost hodnotím 5/10

CELKOVÝ DOJEM
Z tvého blogu vyzařuje teplo. (Sorry jako, ale už fakt ne) Doslova, podpálil mi postel a vlasy, takže mám na sobě paruku xD Ale myslím, že kdybych se zajímala o hliník, ocel nebo železo a milovala bych zmalované chlapy, co v ruce drží rozpálené krucifixy, (Kreuzfeuer, brenne in der Nacht, Kreuzfeuer, sei entfacht... ehm, pardon) asi bych si tvůj bloček oblíbila a neměnila na něm ani čárku. Bohužel, nic z toho mě nezajímá, (Já budu muset zavést nějakou anketu, abych zjistila, jestli to vůbec někoho zajímá :D) a tak bych blog předělala pro obyčejného uživatele, který vyhledává nejrůznější návody, recepty, obrázky vorvaňů (Vážně?) a samozřejmě rád soutěží v SONB xD (Teď zase budu muset "booglit" SONB, no výborně, tyhle zkratky mě jednou zabijou, tbh.)
Cekový dojem 4/10

A jak tedy dopadlo celkové hodnocení tohoto kovově žhavého bločku? Protože jsem v mojí třídě nejlepší matematička, použila jsem k tomuto hodnocení velmi složitou rovnici, díky které jsem se dostala ke krásnému výsledku 5/10.
Jak jsem k tomu došla ptáte se? To vám samozřejmě neprozradím, protože pak by mohl blogy hodnotit každý tupec a to já nechci xD

Doufám, že je Baryn se svým hodnocením spokojena a mé levné službitchky bude doporučovat dalším svým blogovým friends a nebo také těm, které v blogovém světě naprosto hejtuje jako já hejtuji ******** xD

No, co k tomu dodat. Jak říkám, hodnocení bylo "nad očekávání" podivné, úchylné a chvílemi i vtipné, což oceňuji. Tyto službitchky proto vřele (nyní již chladně, aby mi to sedlo k designu) doporučuji všem, které mám ráda i koho "hejtuji".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky