↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 12. října 2016

Nevím, co mám psát ..

Asi se mi nepodařilo dostatečně do předchozího článku nacpat to, co jsem zamýšlela sdělit, a už vůbec ne stylem, jakým jsem to zamýšlela sdělit, i když musím uznat, že mě to stále bavilo psát. :D
Nicméně mám dojem, že jsem nebyla v tom článku úplně pochopena ... Asi už se přestávám vyjadřovat srozumitelně - ta škola na mě má špatný vliv. No naučte se správnému vyjadřování, když půlku předmětů se drtíte nazpaměť jen latinu, a druhou půlku zase jen zkratky! A to jediné, k čemu se dostanete doma je "Nežer kytku!", aneb duchaplné rozhovory s kočkou.




Co se tedy toho článku týče (ano, mám neskutečnou potřebu to vysvětlit ... jsem šílenej závislák na vysvětlování svých názorů a postojů, a hlavně toho, u čeho mám pocit, že myšlenka vyzněla doztracena) ... Nestěžovala jsem si na to, že je ten metal "furt stejný", neboť i když se vskutku opakují různé výjevy, motivy a témata, tak stále nacházím spoustu odlišných a skvělých skupin, které něčím zaujmou a v něčem vynikají (viz třeba nedávno Stever ... či vlastně úplně kdokoliv, komu tady věnuju speciální článek v rámci své diskografie - už jsem chtěla napsat diskošky, ale došlo mi, že to není to slovo, které hledám), i když třeba ve videoklipech - na které jsem ten článek zaměřila, neboť jedu vždy přednostně po té vzhledové stránce - užívají to, co jsem označila za "metalové klišé". Ale na tom není nic špatného ... Vůbec! Neboť proč se ta klišé používají? Protože to mají lidi rádi, protože to vyloženě žerou, hltaj a ujíždí na tom - a já v tom nejsem jiná. Všechny tyhle klasické prvky metalu jsou klasické, neboť jsou nádherné a patří k tomu. A navíc, každou skupinu, kterou jsem v článku zmínila, mám moc ráda. Nebo aspoň do té míry, jak jen normální člověk může mít rád Behemothy. :D
Spíš jsem si chtěla trošku udělat srandu z těch bublin ... no, jak říkám, to je jedno, mé vyjadřování jde do kytek. A k těm bublinám se stejně nikdo neprokousal.

Co se nadpisu týče, tak ne ... nemyslím si, že bych dospěla do nějaké blogové krize, kdy by se mi vytratily všechny nápady na články. Přijdu na blog, a mám chuť toho ze sebe vychrlit tolik, že naopak nevím, kde začít. Hromadí se mi tu rozepsané a přednastavené články, a jen přmýšlím, jak to správně dávkovat. :D
Problém je v tom, že většinou chci psát o metalu a rocku, neboť to je zkrátka má vášeň, a tak se musím krotit, abych vás nezahltila mou tvrdou posedlostí (tohle je tak divný a úchylný výraz, až se mi líbí). V minulém článku se mi to tedy asi trošinku vymklo z rukou ... a tak radši na chvíli články z rubriky "metal" odložím. Stejně potřebuji probrat něco důležitějšího...

A to sice ... ten nadpis. Nevztahuje se k blogu, ale k bakalářce. Já vážně nevím, jaké si zvolit téma, a už se blíží ta doba, kdy bych vážně na něčem měla začít makat. No ne vyloženě makat, ale procházet články a pročítat knížky, to ano. Témata, která jsou v nabídce, jsou vyloženě příšerná, většinou o ničem a taková, že bych z nich zešílela. Ale ta biologie k tomu měla sklony vždycky. Už když si vzpomínám na vypsaná témata maturitních prací typu "proč se přemnožil karas stříbrný" a "sledování populace nějakýho ptáka v jižních Čechách", nedivím se, že jsem nakonec nic biologického nepsala. O GPSkách, turistických mapách, fytohormonech ani distribuci uranu v rostlinách jaksi psát nechci. Nemáme toho sice na výběr takhle málo, ale hodně těch věcí je na jedno brdo. Ještě bych mohla kromě biologie a geografie zamířit pochopitelně do chemie, fyziky, matiky, informatiky, lékařství a geologie. Ale v tom už tuplem nevím, co bych si hledala ...
Popravdě po přečtení knihy "Hypnotizér" od Kepplera (? Kepplerovců... :D ) mám trochu chuť vrhnout se na něco s hypnózou, ale už v té knize toho hypnotizéra nikdo moc nebral vážně, a to to byl uznávaný doktor. Jak by se asi dívali na bakalářku s tímhle tématem? A navíc, jak to pojmout?

Chci něco teoretického, takže žádné pěstování a zalévání rostlinek a pozorování, jak se jim mění kořeny a prýty v závislosti na prvku, který jim bude odebrán ... A se zvířaty nechci pracovat už vůbec. Asi bych to neměla šířit, zvlášť když patřím k lidem, kteří si z ochránců zvířecích práv většinou dělají srandu, ale ta laboratorní zvířata živoří fakt v hnusných podmínkách a na to bych žaludek neměla. Jednou stačilo. Nevadilo by mi pracovat s lidmi - třeba ve formě dotazníků (jinak to asi stejně nepůjde, neboť pokusy na lidech jsou ... he ... jaksi zakázané), ale to bych musela mít nějaké extrémně humanitní téma. A věřte mi, přírodověda není humanitní. A už vůbec ne humánní!

Jak jsem zmiňovala někdy dřív, maturitní práci jsem psala o metalu. Ne jen nějaké trapné shrnutí, byl to docela zajímavý výzkum. Dokonce jsem psala dotazníky různým hudebním skupinám - a kromě českých Wolfarian, Cruadalach a SSOGE, také norským Leave's Eyes. A pak ještě někomu ze Švédska, ale od toho se mi odpověď nevrátila. Schade. Nicméně nevím, jak bych mohla metal naroubovat na biologii či chemii.

A pak tu máme samozřejmě téma kočky ... chmelíčci jsou neodmyslitelnou součástí mého života, ale mám ten dojem, že kromě Toxoplazmy u nich není nic, na co by se dala psát bakalářka. Je tu stále hodně nemocí jako FIV a FELV, které je třeba zkoumat, ale bakalářka není výzkum, je to rešerše ... tedy v tom ideálním případě. Někdy potvrzená čímsi praktickým. Ale tomu se chci vyhnout, jak už jsem psala.
Mě by trochu lákalo třeba kouknout se na geny klapouchých koček, protože to je vážně zajímavé (nesmí se mezi sebou křížit, jinak dochází k degeneracím), jenomže jakmile máte v zadání "geny", hrozí, že budete muset do laborky a dělat PCR. Ne že bych to nezvládla, ale není to věc, se kterou bych se chtěla matlat.


Takže se chci tak do éteru zeptat ... Máte nějaké biologické/chemické/lékařské apod. téma, které by vás zajímalo, o kterém byste se chtěli dozvědět více z toho odbornějšího hlediska? Jsem si jistá, že až to budu psát, nějaké útržky přidám i na blog (samozřejmě vhodně přepsané jednak proto, aby vás to bavilo číst, a jednak proto, aby si vedoucí a oponent nemysleli, že jsem to čmajzla z netu), a tak bych se rovnou takhle s předstihem chtěla zeptat, o čem byste četli z té "vědy" nejraději.

Děkuji za jakýkoliv typ a zatím se tu mějte krásně :)

Mimochodem, dnes večer jdu na koncert Moonspell, což pro vás znamená dvě věci: úžasný popis koncertu v nejbližší době + nebudu dneska aktivní, tento článek je přednastavený

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky