↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 21. září 2016

Rising Flames aneb normální narozeniny

Včera jsem měla narozeniny. První, kdo mi popřál by Google. :D Na FB mi nepopřál nikdo, což oceňuji, neboť já stejně nikdy nevím, jestli na každé přání odpovídat "děkuji" zvlášť a nebo to shrnout do jednoho děkovného příspěvku. Konečně tedy zafungovala taktika "nikomu nepřát a doufat, že se mi to vrátí" a už je to tu, mohu sklízet vysněné ovoce, dilema je pryč. No pokud mi někdo přeci jen popřál někdy ve večerních či nočních hodinách, nemám o tom přehled, neboť jsem asi od nějakých osmi pořádně slavila ... Totiž procházela prastarou rozbitou asurskou simulací, kde se mě pokoušel zabít retro destroyer of bananas, přihlížela zrodu nového geniálního záporáka s mašličkou jménem Taimi, objevovala smysl ley-line glidingu, sbírala uvolněnou magiju, opět nenáviděla jade construty, skámošila se s Lazarem, předstírala, že vůůůbec nejsem nekromant, a umírala v lávě ... a to vše v úžasné nové epizodě Rising Flames v GW2, která - halellujah - vyšla na mé narozeniny. Takže o program jsem měla postaráno.

Normální, lidskou oslavu budu mít o víkendu, takže s nějakým chlubením se s dárky, fotkama dortu a případně z nějakého výletu, pokud nám bude přát počasí, budu muset vydržet na pondělí. Pokud by to někoho zajímalo, je mi 21 a chystám se začít svůj druhý ročník na vysoké škole. Ale všechnu narozeninovou nostalgii si šetřím na plnohodnotný narozeninový článek, který vás tedy čeká někdy příští týden, teď vás spíš tak trochu chci navnadit a psychicky připravit na to, co vás tu čeká nového...


Oheň, krev, kalich slz, pot a utrpení .. a lebky ... soo metal.

Když se můj nekromant stal reaperem, oslavně jsem mu stvořila design Reaper's Shroud - ten zelený, co tu byl kdysi. Když pak vyšla zóna Bloodstone Fen, vznikl jí inspirovaný design, který tu vidíte nyní ... to červené. Mám ho ráda, a proto ho nebudu měnit hned, ale postupem času - na přelomu září/října - velice pravděpdoobně přijdu s novým designem inspirovaným právě novou ohnivou zónou. Musím to udělat už jen proto, že mě opravdu nadchla, ale čím vším mě nadchla vám sem asi rozepisovat nebudu, leda by se tu našlo dost GW fandů (ehm hráčů), kteří by to se mnou mohli sdílet ... Ale protože takové lidi jsem zde zatím neobjevila, vás, normální smrtelníky s tím zatěžovat nebudu. :D Jen tedy chci, abyste počítali s menší změnou do budoucna a příliš se nelekli.

PS: Mám palec trpaslíka ... s perfektní manikúrou, jej!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky