↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 30. srpna 2013

Symfonie noci

Leaves' Eyes vydávají nové album. Ale to většinu z vás tuším nechá nanejvýš chladnou, takže sáhodlouhé povídání o tomto díle si nechám na někdy jindy ... třeba na prosinec ... to má totiž album údajně už i vyjít, takže přihodím recenzi .. kterou si asi stejně nikdo nepřečte, ale tvařme se optimisticky.


Důvod, proč začínám článek zmateným bleptáním o jakémsi prosincovém albu nějaké hrozně dárk a ívl grupy, kterou nikdo z vás nezná, je prostý. Zveřejnili totiž konečně obal toho nové skvostu ... no skvostu, to teprv uvidíme. Faktem je, že obal se opravdu tváří slibně, nicméně tomu horlivému ujišťování, že "tenhle kousek bude zatím to nejtvrdší a nejlepší, co skupina kdy vydala", nevěřím. Známe hlasové kvality jejich zpěvačky ... ale dobře, dobře, slíbil jsem, že tohle si nechám na někdy jindy, takže přejdu k tomu podstatnému ...

Napsal jsem básničku: Až dnes bude večeře, vytáhnu tě do keře, vytrhám ti kadeře. Ne, přiznávám, zas takhle kreativní nejsem, tohle jsem ukrad z Novýho Muniše. Nemohu se měřit s poníkem Járou, ale přeci jen vám tady ten svůj epos předvedu. A proč jsem začal tak komplikovaně přes Leaves' Eyes? Protože mě k jeho napsání inspiroval právě tento obal:


... a vlastní život, ovšem to je dlouhý příběh.

Pravda, když jsem takhle Liv (jo, to je ta blondýna uprostřed, jejich zpěvačka) spatřil prvně, vířily mi jistou dobu hlavou i jiné myšlenky (skupina opravdu našla způsob, jak zaujmout), ale ty by nebyly publikovatelné, takže přejdu k věci:

Symfonie Noci


Když ztratíš se v temnotě,
je to tak navždy,
oběti vraždy
i démoni povstanou.
Prožerou mozek,
zchvátí tvé srdce,
čapnou za ruce,
a chystaj mstu prohnanou.

Když vrátíš se na světlo,
už nejsi úplný,
měsíc je záludný,
on ukrad ti duši.
Úsvit je dočasný,
srdce je ztracené,
sny navždy zmařené.
Kdo moh by to tušit?

Jo, všechno zlé zanechá stopu ... Na druhou stranu, on i ten dočasný úsvit stojí za to žít ... Obavy mám jen z jedné věci: že tahle má básnička bude daleko emocionálnější, temnější, napínavější a drsnější než celé album Leaves' Eyes. Ale třeba překvapí, držím jim palce.

Připomíná mi to, že jsem vám ještě nevyprávěl o vystoupení téhle skupiny na Mástru ... celkově o ničem z Mástru ... No jistí si můžete být tím, že to bylo naprosto legen-počkejte si-a budete si muset počkat opravdu dlouho-

Koukám, že tu rozjíždím pěknou sbírku básniček podle alb: nejdříve Kazatelé noci, teď Symfonie noci, bůh ví, kde to skončí ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky