↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 2. srpna 2013

Designy pro Stefi - tři verze plné koní

Ani jsem nikoho neoběhl, ani jsem pyšně neohlašoval, jak jsem se vrátil, jenom jsem se celý den věnoval grafice. Tenhle týden mě to opravud začalo bavit více než obvykle. Tak jsem toho využil a udělal design pro Stefi. Konkrétně jsem dodělal dvě nové verze.


A tady všechny jsou:


Tento design je nejstarší, bez doplňků a není nikde nastavený.

-------


Design měl být modrý, ale já se přesto opovážil zkusit i jinak barevnou verzi - hnědou. Tento design má své bonusky a je nastaven ZDE.

----------


Tento design by mohl požadavky splňovat asi nejvíc ze všech. Má všechny doplňky a nastavený je ZDE.

Snad se aspoň jedna verze Stefi zalíbí .. pokud ano, napiš mi prosím na mail své heslo a já ti to nastavím. Pokud ne, hold se pokusím vymyslet ještě jednu verzi. :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky