↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 3. srpna 2013

Návrat ke grafice s novým designem na přání: Lehkomyslnost je formou krutosti

Rozhodl jsem se po delší době vrátit ke grafičení. Vlastně mě k tomu přivedla Rose, když si u mě objednala design pro svůj povídkový blog. Nakoplo mě to tak, že jsem jej stvořil prakticky okamžitě, a troufám si tvrdit, že není nepovedený, byť se zase trochu vymyká mému tradičnímu stylu - není černý. A možná už jen proto vám ho sem dávám na ukázku, abyste věděli, že jsem schopen tvořit i naprosto nepochmurné designy.

Tak tedy: Lehkomyslnost je formou krutosti!


Kdybyste si chtěli design objednat, můžete; už zase jsem otevřel objednávky. Napište mi třeba SEM, ať vaši prosbu nepřehlédnu. ;)

Xavier

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky