↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 2. srpna 2013

Design na přání: Lehkomyslnost je formou krutosti

Vím, že jsem se přes prázdniny blogu vůbec nevěnoval ... ale já za to nemůžu! Stále musím živit těch deset imaginárních krků ... a jsem lenoch ... neměl jsem zkrátka ani v nejmenším chuť dělat cokoliv produktivního, do čehož jsem řadil i psaní. Stále řadím. Namísto toho jsem se pustil do sledování seriálů, například Vikingové jsou opravdu dobrý kousek! To je takový příjemný oddechový krváček plný severské mytologie a tradic ... rozhodně je to tedy více důvěryhodné než film Thor.
Ale nevrátil jsem se, abych vám tu kecal o seriálech a o své znuděnosti, naopak přišel jsem ohlásit velkolepý návrat. Který tedy zas tak velkolepý nebude, ale ... co už. Jsem tu. Zase. A vracím se, jak už mívám ve zvyku, s grafikou. Sice jsem se nechal definitivně vyřadit kvůli nedostatku času z jedné grafické soutěže - to není nic pro mě - ale to neznamená, že bych se na grafiku celkově vykašlal. Jen jsem neměl dlouho inspiraci ...

Každopádně asi předevčírem mě Rosamarie požádala, abych jí stvořil design pro povídkový blog. A já ho opravdu udělal. Poměrně brzo na můj styl, když si vybavím, že už asi dva měsíce mi kdesi zahnívají objednávky jiných blogerů .. ale nemůžu za to! Prostě jsem neměl doposud chuť cokoliv dělat. Teď už ale mám, takže vás začnu asi zase zahlcovat nějakými zbytečnými články ... kterým budou vévodit články o Mástru ... je to sice už aboslutně neaktuální, ale já bych je sem rád sepsal, abych si mohl třeba i sám za nějakých pár let zavzpomínat .. olé.

A nyní k designu:

Nedostal jsem přesné zadání, ale zhruba něco takovéhleho by se mně osobně pro povídkový blog líbilo ... jediný důvod, proč tam něco takovéhleho nemám, je ten, že mé povídky jsou o něco více krvavější, takže cosi takto mírumilovného by se k tomu nehodilo, ani kdybych tam místo medailonku dal motorovku ... ale to sem teď nepatří.

Původně jsem zpracoval verzi modrou, ale to mi přišlo tak chladné a neútulné, až jsem to prostě musel přebarvit, takhle se mi to zdá být lepší. Dnes ano. Včera jsem proti té oranžové měl taky výhrady. Ale na tom nesejde, podstatný je názor Rose a ta mi deisgn včera poměrně i chválila. To mě těší.
TADY je design prozatím nastavený. Rose ho nastavím asi během dneška.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky