↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 1. srpna 2013

Design na přání: Lehkomyslnost je formou krutosti


Tak se po delší době opět vracím - celkově k blogové činnosti - tentokrát s novým designem na přání pro Rosamarii. Možná ho ještě několikrát předělám, v zásobě mám ještě modrou verzi. Sice není úplně dodělaná, nemám k ní okraje a nezdobí ji onen nápis, ale náznaky by byly.

Netušil jsem moc, čeho se chytnout, věděl jsem jen, že tvořím design pro povídkový blog, a tak jsem využil motivu knihy, ale aby to nebylo úplně všední, snažil jsem se tomu vdechnout jistý nádech fantasy.

Popravdě se mi ta barva přestává líbit, ale podstatné je, jak se na to bude dívat Rose...

Nyní k bonuskám:


AVATAR:




ODDĚLOVAČ:



KOMENTÁŘOVKY:



IKONA:

NÁHLED:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky