↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 10. února 2013

Prý realita. Blogová realita? Nikdy nevíš, s kým si píšeš ... ale ono je to fuk.

Nepíšu na téma týdne ... nemá to cenu, návštěvnost mi to nezvedne a i kdyby, tak to tady asi nezjistím ... po téhle rekonstrukci blog.cz už mě tu nic nedrží ... A z blogu mě vždy cos nutí, nic tady, nic mi po chuti ... Lidé jsou stejní, tak proč? Motivace ... jakou mám motivaci? 


Mě to tu už nebaví ... Zjišťuji, jak jsem povrchní, ale je to tak, prostě potřebuju ukazatel návštěvnosti, bez toho to tady nemá smysl ... ale nekončím ... Poč, sakra, proč nekončím? Protože tenhle blog mi pomohl, když jsem byl na dně ... Dobrá, teď nejsem o moc výš, ale už jsem si zvykl - daleko radši zaženu teď smutek nějakou hrou, než trapným, ufňukaným článkem. Chachacha-

Ne, nový blog.cz není pro mě ... je to tu úplně na hovno, abych pravdu řekl ...

A tak jsem se vrátil k vyšívání ... Jo, já vyšívám ... dva roky jednu věc, ale přeci. A teď jsem ji dokončil, aspoň k něčemu je ten oddych od blogu dobrý ... Vlastně jsem se sem vrátil, jen abych se pochlubil ... No, není moc čím ... zkoušel jsem to poprvé v životě ... dělal jsem na tom dva roky, přitom to má jen pár centimetrů ... když říkám pár, myslím tím opravdu málo ...
Není to prostě nic moc, ale je to má práce, takže jsem na sebe patřičně hrdý ...

A kdybyste si představovali, že jsem vyšil nějaký romantický obraz, zklamu vás ... na tohle já zase nejsem ... Pustil jsem se do vyšívání nášivek ... Roky jsem sháněl nášivku s Johnnym a ... hovno ... Tak jsem si ji musel sám udělat. A chci rozhodně pokračovat ... Musím se hold zlepšovat, abych to pak mohl prodávat - no jo, ve všem jsou prachy. Mým dalším cílem je nášivka s logem Omega Lithium ... a pak něco pro Veroniku ... Ta mi plete ponožky, tak bych jí chtěl něco vyšít naoplátku. Ale nejsem dobrý, nejsem, bude to chtít léta cviku ... nebo možná ani ne léta, nýbrž intenzivní práci, což o Johnnym říct nemůžu, když jsem práci na něm dokázal rozložit do dvou let ... a přitom je to pět znaků.


No, přiznávám, že ta pětka měla být v kruhu, ale ... udělal jsem ji příliš velkou a nízko ... a navíc se mi popravdě už kruh dělat nechtěl, dost jsem si užil s óčkem ... vlastně s každým písmenem ... a s pětkou vastně nejvíc, je hrozná ...


Ale tak co ... Jak jsem říkal, budu pracovat na dalších ... a třeba sem jednou přispěchám hrdý na svou práci a vyvěsím zde otázku "Tak kdo si chce objednat?" :D


No, v nejbližší době asi ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky