↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 2. srpna 2012

Workfinder

Poslední dobou tomu blogu opravdu dávám. Nechávám ho zde v klídku hnít a starám se o něj asi jako o pavouka ze sklepa. Komentuji, jen když uznám, že na to mám náladu ... což nejsem schopný uznat už téměř nikdy. Taky jsem měl v plánu nevšímat si blogu až do mého návratu z táboru ... ale stalo se něco, o čem bych vás rád informoval.


Na mejl mi přišla reklama na něco jménem "Workfinder", co by mělo pomoct člověku najít práci. Prý to na základě vámi vyplněného dotazníčku (který je nekonečný a složený z hloupých otázek, které se zaměstnáním absolutně nesouvisí) najde pár volných pracovních pozic, na které byste se hodili a které jsou v dosahu vašeho bydliště. Zkusmo jsem dotazník vyplnil, abych zjistil, jak to funguje. Vypadalo to už zpočátku nevěrohodně, ale moc dobře vím, že tonoucí (nezaměstnaný) se i stébla chytá, tak jsem chtěl vědět, jak moc to člověku dokáže pomoct. Hned, jak jsem to dovypnil, zjistil jsem, že Workfinder je schopný pomoci přinejmenším se zbavením se peněz - jak milé. Obere vás konkrétně o 198 korun, pokud odešlete získaný kód na číslo 903 33 99. Ovšem nad číslem byla zobrazena ještě jedna informace ... kolik volných pozic se vám ve vašem okolí nabízí. Mně napsali, že 6919. To je dobré. To je dost dobré. Člověka to až láká utratit 198 korun s vyhlídkou zisku práce. Ale přeci jen jsem odolal a zkusil vyplnit dotazník znovu jen tak s osobními údaji mého taťky. Zajímalo mě, kolik pozic by se našlo pro něj. 6919? Takže pro člověka s úplně jinými zkušenostmi a v naprosto jiném oboru a s jiným věkem i z jiného města se nabízí stejný počet volných míst? Jsem si jist, že kdybych si opravdu nechal za 198 korun poslat kód, po kterém by se mi zobrazily veškeré výsledky, nebyl by tam buďto ani jeden, nebo by absolutně neodpovídaly tomu, co jsem psal do dotazníku, neboť na tom evidentně ani trochu nezáleží. Nenechte se nikdy v žádném případě zblbnout Workfinderem. Je to podvod. Absolutní podvod.

Funguje to tak, že vy jako debil odpovíte na otázky, které ani v nejmenším nesouvisí s nějakou pracovní kvalifikací (nevím, jestli nějakého zaměstnavatele zajímá, kam rádi cestujete, zda rádi fotografujete, jaké filmy sledujete a jakou hudbu posloucháte), poté získáte kód, který odešlete na výše uvedené číslo, díky čemuž obdržíte jiný kód, který vložíte na stránky Workfinderu, aby vás to pustilo k nabídkám. Jenže ... v obou případech, co jsem dotazník vyplnil, mi kód, který se má odeslat, vyjel úplně stejný: ZAMEK WFI. Z toho tedy usuzuji, že všichni lidé obdrží úplně stejný kód, který odešlou ... a získají opět úplně stejný kód, který je pustí k úplně stejným pracovním nabídkám, mezi kterými není třeba ani jediná, o kterou byste stáli a o kterou byste si napsali v dotazníku.

WORKFINDER NE!


A já se s vámi loučím. Nevím, kdy se u vás zastavím .. pravděpodobně až po návratu z táboru. Teď nějak nejsem schopný soustředit se na blog.
Užívejte prázdnin. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky