↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 17. července 2012

Night ... something

Dobře ... s tím nadpisem trochu předbíhám, neboť tohle bych rád vysvětlil v jednom z následujících Mástr-článků ... Ano, už jsem tady zas! A pokud jste si mysleli, že uniknete mému zdlouhavému vyprávění o tom, co se letos na MORu událo, tak ... tak pokud ke mně nebudete v době, kdy tyto články budou přibývat, chodit, nemýlili jste se ... Ale pokud sem zajdete, pak zde budete moct najít nejen pár strohých popisů jednotlivých dnů, ale především fotky ... Ano, letos se za ně konečně nemusím stydět ... Pravda, za takhle doslova vybojované fotky bych se nestyděl, ani kdyby byly sebemázlejší, ale jít na koncerty se zrcadlovkou má své výhody ... Ale i nevýhody, mezi které patří především ty chvíle, kdy se v mačkajícím davu musíte strachovat nejen o sebe, ale i o foťák.



Než ale sepíšu první morový článek, chtěl jsem vám ukázat jistou zajímavost, které jsem si všiml v hotelu, když jsem zkoumal program ... vytzržený ze Sparku ...

Teď mluvím především k fanouškům Nightwish ... ne, spíš k fanouškům Harryho Pottera ... ne, Nightwish ... Potter ... Nightwish ... obojí ...

Všimli jste si někdy, že tato gruppa ....


... se podobá této gruppě ...?


Přiznávám, že Bellatrix bych mnohdy viděl v čele Nightwish raději než Anette ... Ale to hodně přebíhám.

Tak zatím ... optimisté v dnešní době ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky