↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 9. června 2012

Povídka soutěžící o cenu Fernanda Ribeira: Názor na tento svět

O tomto tématu panují různé řeči. Ať už o tom, že s těmito "dilinkami" lidé souhlasí a vyznávají jejich tzv. Q-písmo a nebo s nimi naprosto nesouhlasí a odsuzují je.
Až do teď jsem se přikláněla na stranu těch co je nenávidí a odsuzují. Ale v bližším pohledu by to mohlo být jinak.
Možná, že ve skutečnosti nejsou tak vypatlané, jak se na 1. pohled zdá. Mohli bychom se jen domnívat, co se pod tím růžovým obalem skrývá. Možná, že ho mají jako své růžové brýle a prohlíží si tak, jinak brutální svět plný nenávisti, vražd, zločinů a já nevím, čeho všeho.
Mou další teorií je to, že na sebe možná chtějí upoutat pozornost. Ono se to nezdá, ale takový 4-5ti slovný článek plný Q a naivity dokáže vyburcovat spoustu lidí. Chtějí se něco dočíst a né zjistit, co dnes princezničqa měla k obídqu... Lidé se pak naštvou a začnou psát komentáře. Sice plné nadávek a ponížení, ale pro ně je komentář jako komentář. Čím víc lidí na svém blogísqu tím lépe...
Zamysleme se... co taková slečna, která to má v životě složité a tímto způsobem se snaží naštvat lidi okolo. Já jim také ráda něco né moc pěkného napíšu, ale dost často přemýšlím, že ta osoba by mohla být třeba moje dobrá kamarádka, že bych si s ní například hodně rozuměla. Toto chování určitě není jenom tak, nikdo nevíte jaké to může mít začátky, ovšem to rozhodně neuznávám. Nemělo by to být, ale co už, když je to baví. Zasmějte se tomu a nechte to být. Život přece nemůžeme promarnit pouhým rozčilováním se nad něčím tak stupidním. Těmto slečnám (nebo chlapcům?) bych dala jednu velkou radu do života. "Nedělejte to, co není příjemné ani vám!"
Uznejte, taky by se vám moc nelíbilo, kdyby byl celý blog.cz zaspamovaný články o jedné větě ve kterých nemůžeme počítat písmenka jako takové, nýbrž kvé.
Ruku na srdce, určitě jsou činnosti, které jsou mnohem zábavnější než odřené prsty od mačkání velkých a malých písmen. K čemu tyto moje řádky, stejně se mi pouze vysmějete. Jen do mě, i tak vím, že s tímto se nic nedá udělat a už vůbec to neovlivním já. A přesně se dostávám tam, kde jsem chtěla být už na začátku. Takhle to půjde dál a dál až se nenajde žádný pořádný web. Co teprve web, takhle to půjde dál i s celým světem, člověk je tak neuvěřitelně chytrý. Státy jsou vyspělejší víc a víc, technika se rozvíjí, děti jsou den ode dne rozmazlenější a cigarety prodávanější...
Tak jako na tyto dva naše názory spojené dohromady, můžete mít spoustu připomínek. Stejně tak to také funguje u těchto lidí. My nikoho neodsuzujeme, pouze hlásáme náš osobní názor v rámci soutěže. Zdraví vás...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky