↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 9. června 2012

Děkuji

A je to. Tenhle blog zestárl o rok. Nějak nemohu zatím zpozorovat žádnou změnu ... a popravdě jsem rád, že ji tu nevidím. Myslím, že způsob, jakým jsem blog vedl doteď, sice nebyl na nanominování na "blog roku", ale i tak jsem stále hrdý na zdejší úroveň - jak článků, tak komentářů. Často říkávám, že není možné, aby člověk psal kvalitní články, jestliže mu na blog zabrousí takoví pohodáři, kteří nejsou schopni k ničemu se vyjádřit, maximálně jednoslovně. Ale to už jsme zde řešili asi čtyřikrát a teď nemá cenu kvůli tomu rozpoutávat znovu boje. Děkuji, že sem stále chodíte, děkuji za vaši přízeň.

Nevím proč, ale celý předchozí odstavec mi připomněl nějaký americký projev. Jestli jste viděli alesoň jeden americký film, musíte vědět, o čem mluvím. Všude jsou projevy na veřejnosti. Všichni si na to potrpí. A já to vždy zatvrzele odmítal. No a teď dělám to samé. A přitom je to tak kýčovité ... stejně tak mi přijde kýčovité požádat ženu o ruku na baseballovém zápase v záběru kamery. Ale jak nám to tak ty filmy předhazují, je to u nich běžné. A já bych byl rád, kdyby u nás to běžné nebylo. Nemám rád ta nabubřelá grand finále, tu velkolepou slávu, která se týká každé americké oslavy ... A tímto slavnostně prohlašuji s jednou rukou na srdci a druhou na Šmírbuchu jazyka českého, že tento blog bude navždy ČESKÝ.

(možná je svatební, ale líbil se mi, tak jsem ho musel vzít)

Ještě bych vám chtěl poděkovat za zapojení se do párty ... Já už jsem to nakousl v předchozím článku a teď bych to chtěl potvrdit. I když se do soutěží zapojilo daleko více lidí, než jsem přepdokládal, chtěl bych zde nechat možnost zapojení se do nich až do konce oslav (tedy do 10.6.).
Docela bych byl rád, kdyb se více lidí zkusilo zapojit do Symbolária, neboť vím, že na to všichni tu fantazii máte, a Trojautora - nepředstírejte, že jste umělecky nevzdělaní.

A po skončení oslav pravděpodobně vyhlásím až do 1.7. menší pozastavení ... pozastavení zní hnusně ... však nic nezpostavím, ba naopak, budu tady pracovat víc, než kdy jindy. Proběhne tu menší rekonstrukce. Takže se tu sice bude stále něco dít, ale já bych to přirovnal hold k takovému staveništi - vstup na vlastní riziko a jen s ochrannou helmou.

Během dneška také postupně zveřejním všechny povídky, které mi byly zaslané do soutěže o cenu Fernanda Ribeira. Zklamu vás, nedovolím vám hlasovat o vítězi, s Guljat jsme pevně rozhodli. Ale povídce, která od vás získá nejvíce pozitivních ohlasů, bych mohl také stvořit jakousi speciální cenku.

A co se cen týče .... hodně dlouho jsem žádné nedělal a všem nějaké dlužím. V době té rekonstrukce bych se na to chtěl podívat, takže začátkem července by zde měla být hotová cenová smršť, která by zahrnovala ještě nějaké ceny z loňské párty, ale hlavně ceny za VKS2, ceny za letošní párty a hlavní cenu Fernanda Ribeira.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky