↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 11. června 2012

Povídka soutěžící o cenu Fernanda Ribeira: Belieber na jeden den aneb příběh z fejsbuku

Žádná z těchto událostí se ve skutečnosti nestala. Při psaní tohoto paskvilu nebyl zraněn žádný Biebrovec.

Belieber na den aneb příběh z fejsbuku

"Miluju ho."
"Hádej co, mám doma jeho plakát v životní velikosti!"
"Kecááš!"
"Nekecám, byl jednou v POPCORNU!"
"Já ho chci, budu mít narozeniny, prosím, prosím, zlato, dej mi ho!"
"Nedám, sestav si svůj!"
"Ale no tak, prosím, prosím!"
"Nedám!"
"Prosím!"
Nikdy jsem nechápala fanoušky Justina. Co všichni viděli na tom klukovi s patkou a holčičím hlasem? Jednou jsem se rozhodla, že tomu přijdu na kloub. A jak jinak to pochopit, než se přimíchat k hnízdu jeho obdivovatelek?
Začala jsem slibně. Do druhého jména na fejsbůčku jsem si napsala Belieber, lajkla sedmapadesát fan stránek, fotku jeho obličeje do uvítacího obrázku a čekala jsem.
Nečekala jsem ani deset minut, a přišla mi první žádost o přátelství. Nějaká blondýnka se slovy 'Bieber-lover' ve jméně. O další půlhodinu mi přibyli další dvě žádosti a o hodinu později už jsem je ani nepočítala.
"Tantamy fungujou rychle," pomyslela jsem si s úsměvem.
Sice jsem neměla v úmyslu v týhle povrchní zábavě na účet jinejch jedinců pokračovat dlouho, ale bylo pěkný si myslet, že vím, o čem se ty holky baví.
Netrvalo dlouho , a na zdi už se mi začaly množit statusy jako:
"Už jste slyšeli ten novej song od Justínka? Je fakt peckovej!!!"
nebo
"Bože, on je tak krásnej!! Justine, marry me!"
A v komentářích těch srdíček, no jéje. Začala jsem pochybovat, jestli se mi někdy povede začlenit do kruhu jeho obdivovatelek, když…
"Ahojky! Ty taky posloucháš Justina? Jakou písničku máš nejradši?"
Byla jsem překvapená, že mi píše cizí holka a mluví se mnou jako kdyby mě znala léta a jen mě dlouho neviděla. Tak jsem se snažila odpovídat jak nejlépe umím.
"No… Ahoj. No, vlastně tak trochu jo. A mám ráda, no, asi… Všechny…" napsala jsem váhavě a čekala na odpověď.
"Všechny? Určitě se ti musí nějaká líbit nejvíc!!"
"Ne, určitě... všechny, já nemám nějak… vyhraněnej… vkus…."
"Haha, prej všechny!"
Vy už nechcete slyšet, co všechno jsem se dozvěděla potom. Protože jednak si to už ani já nepamatuju, a jednak to bylo tak dlouhý, že by se vám to ani nechtělo číst.
Každopádně po tom, co jsem se prokousala tou hromadou pochvalných slov na Biebera a negativních poznámek o mé inteligenci, přece jak se mi můžou líbit všechny a ne jedna nejvíc!, jsem došla k závěru, že ani při nejlepší vůli tyhle holky nepochopím. Vy snad ano?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky