↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 1. června 2012

Absolutismus

Možná jsem se jen příliš zamyslel nad tím, co dokáže z člověka udělat moc ... Třeba jsem už jen příliš zoufalý ze situace, která tady panuje ... panuje ... vládne ... Co by zde mělo vládnout? Kdo by zde měl vládnout? Možná, že jsem chtěl zparodovat, jak to chodí v politice ... a nebo jsem jen doopravdy tak namyšlený, že jsem dokázal sepsat něco takovéhleho:



Jestli to chceš,
jdi si pro to!
Já ti to nedám,
ale budu se velice rád vysmívat tvému snažení …

Hledám, abych našel sebe.
Čekám, až spadne pravda z nebe.
Rozhlížím se, abych pochopil
a život do rukou pevně uchopil.

Popírám, že vím, kdo jsem,
neboť krutější je pravda než zlý sen …

Hledám, abych našel tebe.
Potřebuji pronásledovatele.
Chci, abys přede mnou poklekl
A jiných model se odřekl.

Popírám, že vím, kdo jsem,
neboť krutější je pravda než zlý sen.
Věřím v sebe = věřím v boha.
Mně, vládci, nikdo neodolá.
Mé srdce = můj stát.
Nová doba by měla nastat.
Stačí absolutismus nastolit
a věřící národ si podrobit.

Hledám, abych našel pravdu.
Očekávám defenestraci a zradu.
Však přiměju hydroxid vodík odštěpit,
Ale vy mě to nenecháte osvětlit …

Já jsem tady ta nepochopená duše,
vy zkoušíte, co člověk zmůže.
Já vás budu pro vlastní dobro trápit,
Nikdo nechce sebe ztratit.

Popírám, že vím, kdo jsem,
neboť krutější je pravda než zlý sen.
Já zaprodal svou duši ďáblu.
Předstírám, že světu vládnu.
Zaplať, abys se mnou mohl být.
Zaplať, abys v klidu mohl žít.
Byl jsem přeci taky jeden z vás.
Jak snadno se dá člověk zmást …

Jestli to chceš,
nikdy to nenajdeš.
Zkus si pro to jít
A svou víru neztratit.

Proč jsem do takovéto básně zamotal hydroxid ...? Proč, když mohla být tak melancholická ...? Ne, nemohla. Je to kruté, sobecké ... je to české ... Hydroxid nikdy nemůže odštěpit samotný vodík ... můžeme se my odštěpit od EU? Přiznávám, že když jsem to psal, na EU jsem vůbec nemyslel, ale teď ... Když jsem to psal, myslel jsem jen na to, jaké opojné je mít moc ... Nikdy jsem to nepocítil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky