↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 29. května 2012

Přátelé ...

Čágo Bello ...
Nějak jsem měl potřebu navrátit se myslí do doby ESA s Terezou Pergnerovou, ale to jen pro začátek ...
Jinak vás ujišťuji, že tento článek bude opět patřit mezi ty zlověstné výzvy směřující na vás, co jste se mi přihlásili do povídkové soutěže, a stále neodeslali svůj výtvor. Já vím, že čas ještě zbývá ... dva dny, to je času ... Ale byl bych rád, abyste na to nezapomněli ... Je vidět, že na to někteří z vás myslí, tři lidé už mi své dílo poslali ... tedy vlastně pět, ale s těma dvěma si budu ještě muset ujasnit trochu pravidla ...
Vlastně bych je rád připomněl vám všem .... to hlavní pravidlo zní: Kdo pošle povídku, je přihlášen. Což ale neznamená, že když mi tady v komentářích slibujete, že něco pošlete, že na vás pak nebudu čekat. Znamená to jedině, že mi naopak ani nemusíte do komentářů psát, že se hlásíte, ale můžete mi rovnou poslat svou povídku na mejl xavierfender@seznam.cz (ovšem byl bych rád, kdyby vámi zaslaný mejl v takovémto případě obsahoval i adresu vašeho blogu).
Další pravidlo se týká obsahu povídky: žánr může být libovolný (klidně i fantasy, když se vám to podaří nakombinovat), ale téma je dané dobou. Neznamená to, že všichni musíte psát třeba o Rathově loupeži a nějak směšně to zparodovat, znamená to, že klidně můžete napsat i o masmédiích (úroveň třeba takové NOVY je přímo katastrofální), fenoménech (Bieber, Spirit, Rytmus, Montanna ... každý je zná, každý si o nich něco myslí), knihách, spoluobčanech, penězích, EU, školství, blozích .... můžete psát o různých věcech, ale útvar je více méně daný: kritika. Může to být psané satiricky, ale můžete to také pojmout zcela vážně ...
Jen bych byl rád, aby to vždy na něco naráželo ... Když mi pošlete sebeúžasnější povídku, která nebude v ničem kritická a nebude obsahovat žádné alegorie, nebbudu ji moct ohodnotit tak dobře, jak bych chtěl, neboť by šlo o neúplné splnění zadání ...
Přátelé, tohle je mé poslední upozorňování na pravidla ... odteď, ať mi pošlete cokoliv, já to budu brát tak, že pravidla jste četli.

Ještě k rozsahu, na což se mě ptáte také často: můžet to být jakkoliv dlouhé ... klidně krátké drabble o sto slovech (pokud se vám to podaří na tak malém prostoru vystihnout), klidně ale také 10 stránek A4 ... ale to bych bral jako takové maximum.

Hodně štěstí, dobrou nco!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky