↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 5. června 2012

Máte čas?

Já si v poslední době namlouvám, že nemám na nic čas, přesto mám večery úplně volné. A co dělám? Prd.

Jenže o to tu nejde ... tento článek musí být stručný a věcný ... výjimečně ... Chci vás totiž pozvat na oslavu mých druhých blogových narozenin! Olé!


Vždy mě fascinovalo, jak se v pohádkách psalo, že oslavy trvaly tři dny a tři noci ... a mně se zdá, že dosažení druhých narozenin blogu takovou pohádkou je. Proto vyhlašují třídenní oslavy!
Zvu srdečně každého, kdo se bude chtít pobavit, ale i toho, kdo si sem bude chtít přijít zamrzoutit. Nečekejte však prosím už nikdy žádné hloupé "rychlovky" nebo "tipovačky". I když jsem z drtivé většiny z vás ždímal intelektuální maximum až do 31.5., byl bych nerad, kdyby má oslava byla zakrňovánípodporující.
Soutěže budou zveřejňovány pravděpodobně od 14:00 po dvaceti minutách ... a budou přednastavené, neboť 8. je přeci jen pátek a to jsem ve škole.

Budu rád za každého zúčastněného ... přeci jen dělat oslavu jen pro sebe a jednoho nějakého nadšence není to pravé ořechové.

Tak tedy zatím, těším se.
ZDAR! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky