↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 2. května 2012

Retuš

Nejsem žádný profesionální retušátor a mé výsledky o tom dozajista vypovídají, ale i když mi přijde retušování jako taková nepraktická činnost (bannery, ikony, animace, avatary, designy - ty mohou zdobit váš blog, ale co retuše?), tak mě to chytlo a vskutku mě to baví.



No a jelikož si uvědomuji, že už asi všichni máte plné zuby mých vlasteneckých a politických keců (volte SSO! - čtěte předchozí článek :D), rozhodl jsem se přidat také nějakou tu grafiku ... což mi připomíná, že asi zase otevřu objednávky designů, ale nevím, jestli o to bude zájem.

Takže ... mou obětí se stala nejdříve Nur Aysan (v seriálu Velkolepé století hraje Mahidevran Sultan) a pak i Jessica Szohr (taky asi někde hraje, já se k ní dostal zcela náhodně - nic o ní nevím).

Výsledek retuše Nur:



A originál:



A Jessica:



Originál:



Ha je to hrozná práce, ale jak říkám - baví mě to. A na proložení politických žvástů (které jsou opravdu důležité!) je to skvělé!

Prosím, klikněte zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky