↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 16. března 2012

Serenáda o sebedestrukci

Poslední roky jsem při psaní nejrůznějších úvah a kritik ovlivněn tím ponurým světem, který nás obklopuje, a stupiditou, která nám vládne. Mé články jsou pesimistické, ale v hloubi duše jsem stále optimistou očkávajícím lepší dny. Jenže těm se stále vzdalujeme ... couváme zpět do minulosti ... V roce 1989 jsme si pracně vydobyli dmokracii ... v roce 2004, když jsme vstoupili do EU, jsme svolili, aby nás zase ovládala jedna titánská organizace, a to nemá s demokracií nic společného. Však nám diktují, co máme vyvážet a kam, diktují, co prodávat a za jaké ceny ... Je aktuální to řešit, neboť teď se vracíme do doby, kdy města nebyla tolik rozlehlá a kdy se většina obyvatelstva soustředila do zaostalých vesnic, mezhi nimiž a městy byly ohromné rozdíly. Lidé kvůli předraženým vajíčkům začínají kupovat slepice - je to velký krok zpět! My nejsme jako ostatní západní státy. Politici si myslí, že se jim přiblížíme, když zavedeme stejné ceny - úžasné, ale chtělo by to i stejné platy!


V této době je velmi těžké něco tvořit, aniž by se to podrobovalo nátlaku omezené většiny. V této době jen velmi málo lidí přijde s něčím provokujícím, radikálním a jasným, aby tím donutili ostatní přemýšlet. Jenže ti, co se už opováží vystoupit, zaonačují své názory do takové kaše, že by se jí dokázal prokousat jen velmi inteligentní jedinec ... jenže tato sdělení mají být především pro naši vládu, ta nás má - bohužel - ve svých rukách ... lidi, proberte se, tam inteligentní jedinci nejsou - kdyby ano, nepotřebovali by takovéhle vzpruhy od lidí.

No nic, to byl jen takový navnazující prolog na odlehčenou ...
Ve skutečnosti vám chci představit nový design, který jsem stvořil ... Proč jsem začal tak ponuře? Je ponurý - je totiž inspirovaný novým albem Epici, které je také zasvěcen.


Requiem for the Indifferent je nádherně silné album, tak silné, až mě přimělo ke "znovutvorbě" designů. Znovutvorba ... Když můžou mít slovní složeniny Němci, tak proč ne my?! Ano, chápu ... je to jisté prznění našeho krásného jazyka, ale přesně to vystihuje situaci. Neznamená to, že jsem se po nějaké odmlce vrátil k výrobě, znamená to, že jsem zcela překopal způsob své tvorby a pokusil se nikoho nenapodobovat - ačkoliv ano, co se atmosféry týče, nechal jsem se velmi inspirovat samotným albem.

Jinak, design je zcela volný, kdo by o něj měl zájem, může mi dát vědět.
Pokud kliknete na náhled, přesměruje vás to na blog, kde je design nastavený.

Děkuji za pozornost

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky