↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 16. března 2012

Nový design - SERENÁDA O SEBEDESTRUKCI

Stvořil jsem nový design - ano, trvalo mi to dlouho, ale já jsem rád, že jsem se k tomu vůbec vrátil. Design je ponurý, temný a s Epicou, symfonickou hudební skupinou. Co se atmosféry designu týče, inspiroval jsem se samotným novým albem Epici, kterému je design zasvěcen. V jeho záhlaví je text nádherné a naléhavé písně Serenade of Self-destruction.


Design je volný a já osobně si myslím, že poměrně i povedený. Vím, že ne každý tuto skupinu zná a miluje ji a že ne každý si libuje v takovéto atmosféře, pro skalní příznivce by však mohl být tento design vhodný, teď jen doufat, že se tu takový objeví.

Kliknutí na náhled vás přesměruje na blog, kde je design nastavený, a na článek, kde jsou zveřejněny bonusky (komentářovky, oddělovače, ikony a popisky)

Též je uveden v galerii spolu s ostatními volnými designy a ukázkami mých prací na přání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky