↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 25. září 2011

Co s fantazií?

Když jsem Vám sem dal přehled všech literárních výtvorů z Velké kreativní soutěže, každý reagoval asi takto: "Všichni byli dobří, smekám před nimi, já bych na toto téma nepsal." Ano, všichni byli velice dobří, troufám si tvrdit, že až skvělí, ale skvělými se stali právě proto, že dokázali napsat zajímavou báseň či úvahu právě na takové téma, které je zvrácené, smutné, drastické, nevšední a hlavně úplně jiné. Téměř každý druhý totiž umí psát krásné básně, což já jako ten první a neobdařený obdivuji, ale kdo z těch básníků dokáže psát na zadané téma, které by si sám nikdy nezvolil? Jen velice kreativní člověk s pořádnou dávkou fantazie. A takových já tady na blogu poznal už hodně, však o tom svědčí jejich loňské výtvory, ale je to už hodně dávno, co jsem na Vás s VKS prvně vybafl, a říkám si, že je načase vyhledat nové talenty. (Bože, už jsem jak Prima s tím jejich ČSMT!)

Chtěl bych tedy tímto vyhlásit Druhou velkou kreativní soutěž, která stojí na stejných základech jako ta první, nicméně bude zadané jiné téma. V žádném případě to nebude obyčejné téma jako ty, se kterými se setkáváte dennodenně v běžném životě - když jsem vyhlašoval první VKS, zadal jsem téma takové, které mělo účastníky nějak prověřit, všichni měli předvést, jakou mají představivost, protože celý námět Nekrofil/nekrofílie není o ničem jiném než o představování si, jelikož jen málokdo si něco takovéhleho vyzkouší na vlastní kůži. Doufám. Teď to bude zrovna takové. Rozhodně to nebude nic lehkého a Vy to můžete vzít v podstatě ze dvou stran - buďto s nadhledem, nebo s chladnou vážností a rozborem, ze kterého bude až mrazit. Je to na Vás.

Ještě připomínám, že účastníci mohou zaslat básně, úvahy, drabble a povídky, ale stejně jako v minulém roce i fotografie nebo nějaké grafické výtvory. Sice se to potom hůř hodnotí, ale naše porota si s tím poradí. Když říkám porota, myslím tím sebe, Guljat a ... Máte někdo zájem o to porotcovat? V minulém roce jsem to byl jen já, kdo všechno přečetl a zkoukl a napsal k tomu kritiku, ale nepřije mi to úplně nejsprávnější. Když už jednou vyhlašuji něco Velkého, chtělo by to doladit ve všech ohledech.
Ovšem třetího porotce začnu shánět až tehdy, když se do té soutěže někdo přihlásí, samozřejmě. A věřte nebo ne, já bych byl nesmírně potěšen, kdybyste měli tu odvahu čelit doposud nepoznanému.

Přihláška:
1. Jméno:
2. Web:
3. Jak dlouho se věnuješ oboru, ve kterém hodláš soutěžit (fotografie, psaní ...)
4. Co od toho čekáš?
5. Co chceš na ceny?

Poslední bod, ač je velice otravný a svým způsobem hloupý, je pro mě jeden z těch nejdůležitějších. Toho, kdo si neurčí, co chce na cenu, do soutěže nepřijmu. Ještě dnes totiž naháním kvůli cenám určité účastníky mých párty-soutěží (z června) a věřte mi, že mě to nebaví. Pokud cenu nechcete, klidně napište i toto, ale dejte mi proboha vědět.

Téma Druhé velké kreativní soutěže:




Hodně zdaru

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky