↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 31. prosince 2010

To nejhorší do Nového roku aneb PF od naší vlády.

Slavím na blogu svého prvního Silvestra. Velké výročí. Asi vás překvapím, ale začnu tak trochu televizí. Dívali jste se na ní? Předpokládám, že ano. Kvůli stupidním filmům a rádobyvtipným scénkám jsme měli celý den zaplý kanál Z1. Ano.. ve skutečnosti jsou tam samé zajímavosti. A teď nemluvím jen o Indce, která odkojila po smrti své krávy její tele. Mluvím o politických novinkách, které k nám Z1 také přinesla. První dáreček: zdražování. Zdražovní tepla a už typické zdražování energie, vody, plynu a všeho možného. Milé. Neproplácení porodného bohatším? No jo, proč by vláda měla platit za dalšího občana, který bude platit jednou taky daně.. pokud nejde o Cikána. Zajímavé je, že u Cikánů žádné reformy nebudou. Vše bude při starém.. akorát ještě víc v prdeli. Ano, pěkné vyhlídky Nového roku. Přijde mi tedy už naprosto zbytečné, abych vám přál to nejlepší, když vím, že se to stejně nevyplní. Ale já vám to popřeji, protože doufám, že se vám to jednou splní. Přeju vám hodně zdraví, protože odteď pojišťovna proplácí až od 22tého dne pobytu v nemocnici! Přeju vám hodně štěstí.. v tomto životě plným útrap a světě plným nástrah budeme všichni štěstí potřebovat. Přeji také, ať je Dešvorc stále s vámi a ať vás síla metalu navěky provází po vaší cestě. Vím, že ne všichni jste metloši, ale však ono vám to neublíží. :)

Věřili byste, že tenhle článek píšu už od loňska? Vtipný fakt, nicméně nepravdivý.. chvíli před půlnocí se mi zase zas**l počítač a pak jsem odběhl pozorovat ohňostroj. Nafotil jsem něco málo, ale jako ohněstroj to nevypadá. :D Každopádně ještě teď, půl hodiny po půlnoci, venku práskají petardy a sem tam vzduchem proletí nějaké to světýlku. Taky se nám už nějakou tu dobu vznáší nad zahradou padáček.. jsem zvědav, kde skončí.. Věřím ale, že metal ho dovede do bezpečí.

Jak probíhal Silvestr u vás? Asi se s tím teď budete muset vypisovat na každým blogu, jelikož tento stupidní dotaz klade asi každý, ale já rád srovnávám, jestli naše slavnostní a pozdní otevření vína, které jsem dovezl z Itálie (což mi připomíná, že jsem vám sem ještě stále nedal všechny fotky..) a sledování pochybné zábavičky na ČT1, kterou jsme právě naneštěstí zapli, něco přebije. :D

Přeji vám tedy (pozvedněte číši.. naplňte si ji, čím chcete, hlavně už ji sakra zvedněte a nenechte mě čekat) hodně radostí a ať se vám vše daří. Přeji vám, ať se vám splní vaše nejtajnější tužby a povede, co budete chtít (pozvedněte číči k ústům a napijte se.. ano, v tom celý tento rituál spočívá).

Představte si tedy nyní, že tady u mě na blogu bouchá ohňostroj (omluvte mě, já nemoh najít nějakou nevinnou animaci) a pokuste se, aspoň na toho prvního, odpustit všechny chyby naší vládě..

.. Heh, já jsem vtipálek. :D
Ale pozor - Putin přál Rusku prosperitu!
(hmm.. Prosperita Meet&Greet Stage.. a teď ještě na ČT1 zpívají Jožina z bažin.. proč se to musí odehrávat ve Vizovicích?? Tomu se říká absťák! Taky jste na něčem závislí?)

Smím vám doporučit jedno předsevzetí?
Mluvte česky.. zapomeňte na Ameriku, zapomeňte na Vánoce po Americku, Ježíšek není Santa, volte Stranu svobodných občanů, nechtějte Eura a nejezte moc pomerančů - zoranžoví vám nohy!

Dobrou noc
aneb
dobré ráno
záleží na úhlu pohledu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky