↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 5. ledna 2011

Vzpomněl si, že zapomněl domněnku o pomněnce!

Tento příběh je starý jako sám život a začíná dnem 12.12. aneb dnem, kdy má nastat Konec světa.. Už se těším, ale než dojde k té očekávané záhubě, mám potřebu oslavit zde jistou věc.. vlastně několik jistých věcí. Asi bych tento dlouhý a nepraktický název zkrátil na prosté narozeniny, což? Podle serveru osobnosti.cz by si někteří z vás mohli domyslet, koho zde chci vyzdvyhnout, ale já zde chci vlastně zmínit hned několik osob, které mi nějak uvízli v srdci nebo prostě v paměti.


12.12. oslavil své narozeniny Chris Crocker.. Nevím pořádně, co je to za pošuka, asi zase nějaká homosexuální internetová celebrita.. Já vlastně ani nevím, jestli by nebylo vhodnější psát o něm v ženském rodě..? Každopádně se mi nějak.. hmm.. zalíbil? Nevím, jestli je zalíbil zrovna to správné slovo, ale v paměti mi uvízl dokonale!
Takže mu přeji jen to nejlepší do jeho podivného života. Asi co nejvíce oplzlých videí, když ho to tak baví točit (když ho tak baví obtěžovat normální lidi jako jsem já..) a nějakého jiného milence, než je jeho bratr.. i když jim to spolu v rámci možností i docela s oběma přivřenýma očima sluší.

A život jde dál.. tedy pochybuji o tom, že po zničení světa dál pokračovat bude, nicméně já zde mám ještě jedno datum - den poté! 13.12. oslavila své narozeniny zpěvačka Amy Lee, zakládající členka skupiny Evanescence. Tato gothická bandička mě zaujala hned při prvním poslechu.. Tuším, že o bylo v ESU (pro ty, kteří netruší, o čem jeřeč, tak ESO byla jistá show Leoše Mareše) písní Call Me When You're Sober.
No ačkoliv od mého prvního poslechu už nějakých těch pár let uteklo, tak Evanescence kupodivu zůstávají na špici mého žebříčku favoritů - hlas Amy je totiž nenahraditelný..
Přeji jí tedy mnoho úspěchů, spoustu nápadů a chuti tvořit. Všichni, myslím, budou za další skvělé album rádi..
Evanescence - Together Again (outtake z The Open Door zveřejněný na pomoc Haiti)


Další datum, stále prosincové, zní 25.12. Tuším, že většině to bude hodně povědomé datum a našel jsem již na několika blogách krásná blahopřání tomuto oslavenci. Já si ho zas tak neoblíbil.. vlastně jsem si neoblíbil Nightwish vůbec. Došlo vám, že píšu o Tumasovi? Moc ho neznám.. vlastně vůbec, ale přišlo mi pěkné taky ho tu zmínit a popřát mu.. opožděně, jako všem!
Milý Tuomasi, přeji ti hodně úspěchů a to, co se obvykle tak metlošům přeje.. Myslím ale, že ať už bych mu popřál cokoliv, přání Hate by to netrumflo.. Ale přeju mu hodně zdraví, páč to je potřeba.. hlavně na severu!
Nightwish - Nemo


Přes samou poetičnost (co je na zničení světa poetického?) se mi podařilo přeskočit datum 7.12. V ten den slaví taky zajímavá osobnost - Robert Kubica, závodník F1 z Polska.
Co bych moh popřát závodníkovi F1? Spoustu úspěchů jako všem, ale především štěstí (na přežití) a dobrého týmového kolegu (Vitalij Petrov je sice Rus, ale za moc nestojí..). Přeji mu také zdraví, aby měl v nejtěžších dobách šance na vítězství (a netutlal pak jak debil - jak Webber - zranění ramene). Přeji mu několik vítěztví a brzký přestup do Ferrari!

A tímto přecházím do smutného ledna. Smutného? Proč já to napsal..? Asi proto, že jde o tak krásné přídavné jméno a já nechtěl nechat nevyužitým.. Jinak samozřejmě v lednu bude veselo, jelikož tu máme jednu kalbu za druhou!
Začíná to mou spolužačkou, která slavé 1.1. a oslavu má zítra.. Proč mě tam pozvala? Nic pro ni nemám..
A stejně tak nic nemám pro Tilla Lindemanna, zpěváka Rammsteinů, který oslavil narozeniny 4.1. (neboli včera!). Škoda, tomuto borci bych já něco předal s radostí, ale zbyde mi asi jen napsat tento článek (nebo spíše ho dopsat a donutit se ho zveřejnit). Přeji tedy i Tillovi vše nej a gratuluji mu k výkonu v Amundsenu, či jak se to jmenovalo.
Doufám, že už brzy odkoupím to LIFAD, ale moc tomu nevěřím.. Taky tak drahé! :D
Rammstein - Amour (Reise, Reise)


Posledním oslavencem (protentokrát.. za chvíli zase něco přibyde) je Marilyn Manson (pějte oslavné písně ve stylu Tainted Love a kalte až do půlnoci, pak si vyčistěte zuby a jděte spát - no, nebudu to radši vysvětlovat.. i muži majís vé dny.)
Vlastně původně měl být tento článek celý věnovaný jemu.. taky jsem si na to vyhradil den jeho narozenin (ano, opravdu slaví dne 5.1. a furt se mi to motá s Tillem),a le nakonec jsem tedy ksončil u hromadného blahopřání.
Co bych mohl popřát Mansonovi? Spíš tak dumám nad tím, co on by si mohl přát? Co mu chybí? Přeju mu samozřejmě štěstí, zdraví, hodně lásky do života, trochu optimismu (neříkejte, že je to blbé přání pro někoho, jao je on - optimismus potřebuje každý!), chuť tvořit, ale nenapadá mě nic osobitého, co by pasovalo vskutku jen na něj.. Asi to bude tím, že nejspíš pomalu v mém žebříčku oblíbených zpěváků klesá.. z prvního místa na druhé.. a tak se vytrácí i má představivist ohledně nej - možná za to může být jedině rád, chudák. Takže mu přeji, aby ho obtěžovala co nejméně úchylných fandů a ještě úchylnějších fanynek, i když takový pozér by o to nejspíš jedině stál.. Vážně jeho myšlenkové pochody nestíhám a taks i říkám, že jsem asi ještě opravdu normální. :D
Marilyne, přeji ti to, co ty si přeješ.. a předávám ti tímto i imaginární dort, na kterém jsem se mimochodem moc nadřel, ve tvaru dortu.. Kdo by to byl řek? Marilyne, přeji ti lásku a tou láskou myslím už opravdu někoho pořádného.. muže-ženu, na tom nesejde, hlavně když to nebude takový hermafrodit jako Chris.. no a hlavně, že s tím týpkem/s tou týpkyní budeš šťastný.
Vše nej!!!!!
Marilyn Manson - The Nobodies (Holy Wood: In the Shadow of the Valley of Death)


Všem tedy přejiu ještě jednou to nejlepší a ne jen k narozeninám, ale i do nového roku, který nedávno začal a do života vůbec.. :)
I když tedy nepředpokládám, že by si toto někdy někdo z nich četl.. Ale představa by to byla pěkná - až na to, že bych se po pár těchto podivných přáních nejspíš stal jejich veřejným nepřítelem numero uno..

Noa teď zpráva pro čtenáře - nezapomněl jsem na vás, jen není čas odpovídat.. a zítra nejspíš taky nebude.. mrzí mě to, ale asi mé předrahé komentáře schytáte až někdy v pátek - nepředpokládám však, že by má nepřítomnost tady někoho mrzela.. :D
Krásný zbytek týdne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky