↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 10. ledna 2011

Bekle bi dakka bekle

Nechci se rozepisovat o tom, co jsem prováděl posledních pár dní. Není to nic zajímavého a já nepotřebuji vaše falešné přisvědčování, jak jsem si to náramně užil. Neužil! Asi si myslíte, že vám teď osvětlím mou nepřítomnost nějakou zvláštní historkou o Vasilovi, Sergejovi, blbé Nastě odnaproti a o Marije - není to tak! Za mou nepřítomnost může jen a jen výpadek internetu! Tak vám rovnou říkám, nepořizujte si starnet. Je to kšunt a nic to nevydrží. Náchylnější je to víc jak satelit - a to je co říct! Proto doufám, že mě tedy omluvíte.. že omluvíte mé opětovné neodpovídání na vaše nepochybně skvělé komentáře - nemohl jsem. Na blog jsem se chvílema i dostal.. dokonce se mi podařilo přihlásit na náš grafický blog (nevím, co tam dělám, asi kazím reputaci), ale jakmile jsem chtěl k někomu jinému, abych mu mohl odpovědět a nebo se třeba jen pokochat novými články, spadlo mi to. Nebo spíš se zobrazil modrý nápis "Sever nemůže zobrazit tuto stránku". Jak já tohle sdělení miluji. To nepochybně každý! No každopádně buďte vklidu, já se na vás teď hned vrhnu. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky