↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 30. prosince 2010

Na svůj problém nemusíš být sám

Tak, založil jsem si nový blog ohledně grafiky, na kterém budu zkoušet designy na přání.
První zakázka je pro PsychoVeruš, která chtěla design s vílami sladěný do fialova. Možná se mi podařilo i někdy v těch fialových odstínech ulítnout k růžové, tak doufám, že to nebude moc vadit. Víly jsou tam celkem dvě. Jedna z nich je v zápatí, na kterém asi ještě budu pracovat. Celý design tuším ještě přepracuji, protože mi špatně sedí okraje, ale ptám se Veruš: Je to takhle dobré nebo to mám úplně (jak barevně tak obrázky) předělat?
Dělal jsem ho opět trochu jinak, ale i přes nějaké nesrovnalosti (které se pokusím ještě vyhladit,a bych mohl Veruš předat dokonalý design) je to tuším mé nejlepší dílo zatím. ;)
Jako nadpis jsem si vypůjčil motto, které jsem našel v záhlaví u Veruš a rozhodl jsem se ho také rovnou přidat do dessu. No, jsem zvědav na reakce. :D


Avatary:

Některé jsem rozhýbal, tak snad to nebude moc kýčovité a budou mít úspěch. ;)




Oddělovače:

Jsou takové jednodušší, ale myslím, že se sem docela hodí. ;)

do menu

do článků


Popisky:

atd..
Kdyby chtěla Veruš nějaké přidělat, není problém. ;)


Ikona:

Ikonu jsem udělal jednu a zatím není klikací.
Než design ale se vším všudy předám Veruš, rozklikám ji - samozřejmě.



Komentářovky:


Náhledy:

Náhled, jak by to mělo vypadat

Náhled, jak vypadá design na tomto blogu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky