↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 30. prosince 2010

Zakuličkovat!!!

Tak lidi, asi mi odchází definitivně počítač na odpočinek. Před chvílí se mi vypl v půlce psaní komentáře a nechtěl naskočit. Nabíhal, ale když se dostal k zadání hesla, tak se zase vypl a sám od sebe zase nastartoval. Takhle se to opakovalo několikrát. Musel jsem ho pak přerušit v jeho nabíhání a prostě ho radikálně vypnout. Po půl hodině nastartoval bez problémů, ale co když se to bude opakovat?! Ani teď to nebylo prvně.. Asi mi už vážně odchází disk či co.. :( Vcelku mě to štve, nechci přijít o ty věci, co tu mám. Máme sice ještě záložní počítač, ale ten má menší paměť než já sám a nejsou tam žádné programy. Mohl bych si je stáhnout, ale to je zase práce.. A hlavně je pomalejší. I na tomhle počítači to trvá, než mi naběhne něčí blog, ale na tom druhém by to trvalo půl dne snad! Na to já nemám nervy! Nejradši bych ten počítač už zakuličkoval opravdu.. jediná možnost!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky