↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 30. prosince 2010

S yaoiem to vůbec nesouvisí..!! No, to většinou nikdy..

Yaoi - další krásné tma týdne, které ovšem nechám být. Je to další téma týdne, které budu zdařile ignorovat a pročítat si ty úchylné články, které o tom kdo kdy napíše. Toť můj plán.

Rozhodl jsem se, že vás nebudu už (asi tak týden - ani ne) mořit svými zkreslenými, bezohleduplně popsanými, nudnými a zdlouhavými články popisujícími jakousi událost. Částečně taky proto, že o svátcích a prázdninách se nic nedělo a asi ani dít nebude, jelikož silvestrovské hory nám padly. Doufám, že všichni pochopili to, že padl plán jet na Silvestra na hory.. Že si to nikdo nevyložil jinak? Já už jen tak pro jistotu zkouším, jestli si mé zamotané obraty zase někdo nevyložil špatně - to se u mě na blogu stává čím dál častěji.

Svůj dnešní článek chci po dlouhé době zasvětit grafice.
Většina z vás ví, že se už delší dobu marně pokouším o tvorbu designů. Vždy to dopadne, jako by to rozjel náklaďák. Vskutku - moc rozmázlé, rozpláclé a špinavé.
Nedávno jsem však stvořil design, který měl být původně tak trochu orientovaný proti vyznavačkám stylu Barbie a tudíž neměl být nikdy ke zveřejnění. Nakonec jsem to přeorientoval do trochu pohádkovější verze a udělal z toho Růženku v Zemi stínů. Nic převratného to není, ale tak když už jsem to jednou stvořil, tak jsem to i sakra zveřejnil (na jiným blogu a ten nenajdete, ani kdybyste chtěli :P) a ono to mělo úspěch. Podle mě to bylo tak trochu bez nápadu.. bylo to o ničem. Možná jsem zvolil pěkné obrázky, ale že bych je nějak dobře zpracoval, to se říct nedá. Ale mělo to úspěch a to je hlavní.
Ne, nedám vám ho sem.

Příběh (vidíte, jaký já už jsem matla - i z obyčejného představování designu udělám příběh!) pokračuje v poradně, která patří jedné sympatické slečně jménem Veruš. Trochu jsme probrali její nápady a mou Růženku, na jejíž základě si objednala design.. u mě. Lidi, ona si u mě opravdu objednala design. Já ji nechápu.
Ten design měl být v kombinaci filových barev s vílami. No.. snažil jsem se, ale na mojí tvorbu je to až nevídaně světlé. Skoro mi pak už každý odstín fialové, který jsem použil, přišel jako růžová. Podle jednoho psychologa, který se specializuje na barvy, je to ale kombinace, která uklidňuje člověka. Do poradny vhodné, ne?

Menší náhled najdete v celém článku.



Náhled

Ty popisky jsem pak ještě zmenšil. :)
No, co vy na to?
Tuším, že je asi můj nejlepší zatím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky