↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 7. listopadu 2010

Okruh v Rusku..?

Proč ne? Ale to si ještě počkáme, než Formule 1 zavítá i do mého oblíbeného státu rozprostírající se jak v Evropě, tak v Asii - praktické!
Jenže tento článek nebude o Rusku .. výjmečně! Tento článek chci věnovat své špatné náladě.

Určitě se každému stalo, že ho někdo naštval.. určitě se vám stalo, že vám někdo ublížil, aniž byste si to zasloužili.. určitě vám už někdy někdo podrazil nohy.. jenže jen málokdy asi šlo o vlastní matku! :(
Často mi přijde, že je vůči mě celý svět nespravedlivý.. jenže ve výsledku to není celý svět, ale moje matka. Jenže v poslední době to vypadá tak, že jedině ona je můj svět.. no a ještě škola samozřejmě. Někdy mám pocit, že má radši mé jedničky než mě. Jenže já nejsem žádnej zjagysynskej filatelista, abych jen sbíral známky.. Bohužel madam primabalerína si nedokáže představit, jaké to v kvartě je. Ona si zdrhla na baletní konzervatoř a celý život mi předhazuje, že měla vždy jen samé jedničky.. Jo a z čeho? Z klasických tanců? Ale o tom, že fyziku a chemii třeba vůbec neměla už se bavit nechce! A proč taky?! Vždycky to odbyde tím, že ona si vybrala ten obor, který jí šel a že já to mám udělat taky a když na gympl nestačím, tak ať to vzdám a odejdu. Nejradši bych jí v takových chvílích rozmašíroval hubu na kousíčky! Vím, že zním jako děsná nevděčná svině.. ale vy si to asi představit neumíte, že žijete sami s ženskou v bytě 1+1, kde nemáte vlastní pokoj a nemáte kam utéct, vídáte tu saň každý den a nemáte příležitost být sami bez jejích keců! Co bych dal za svůj pokoj! Co bych dal za to, abych mohl být s taťkou! Jenže on bydlí v Kájově a je nezaměstnaný, takže takhle možnost taky padá.. a já tedy budu muset zůstat u té bestie a trpět její narážky na to, že nejsem ve všem dokonalý! Nejsem, ale kdo jo? Ona? Těžko..!!! Ničí mi osobnost! Nutí mě udělat si pořádek na nástěnce! Vždyť vypadá hezky! Plakáty jsou na ní rozmístěné bez jakékoliv logiky přesně tak, jak se mi to líbí.. jenže opět se vracím k tomu problému, že nemám svůj pokoj. Kdyby to neviselo v obýváku, tak by to tý babě asi tolik nevadilo.. Kdyby.. Kdyby nebyla tak blbá, tak mi nezakáže příští MoR a tohle je fakt, který mě sere asi nejvíc. Ta mrcha mi všechno podmiňuje fyzikou! Tolik bych si přál najít nějakou její slabinu a ublížit jí tak, že by se jen tak nevzpamatovala. Nedávno jí zemřela matka, moje babička, jenže mám takový pocit, že to stejně víc sebralo mě. Je tak bezcitná.. nedokáže si ani představit, kolik pro mě MoR znamená.. nedokáže pochopit, že jedině tam mám možnost setkat se se svou rodinou - se svou PRAVOU rodinou, protože ona moje rodina není! Nerozumí mi a členové rodiny by si rozumět měli! Jenže ona by mě radši i zapřela, než aby mě pochopila a ještě mi předhazuje, že se mnou byla na letošním Mástru a že na příští nepotřebuje. No tak a´t si tam nejezdí, já ji tam taky nepotřebuju. Jenomže babice mě samotnýho nepustí. Proč se o mě tak bojí, když mě nesnáší? Žeby mě měla ráda? Tak proč mě tak sere? Pro moje dobro? Pro moje dobro mi zakazuje žít? Asi by bylo lepší, kdybych chcípnul! Potom by možná tedy trpěla, jestliže mě má opravdu tak ráda, jak tvrdí! Jenže pak už bych si její porážku neužil!
Minulej rok byla v Čechách Emilie.. nebo to bylo na začátku tohodle roku? Bylo to v zimě.. a bylo to v Praze. Měli jsme tam jet - lístky byli levné a Emilii Autumn oba milujem.. jenže ta zbelerínydcera mi to podmínila fyzikou.. jako vše, co mám rád. Ale to, co má ráda ona, na to se musím dívat vždy.. nedokáže pochopit, že mě Don Giovanni nebere? Nedokáže pochopit, že jsou mi její záliby u rekta?

Dobrá, tak to jsem si vybil zlost předem a pokud jsem vás zatím neodradil, tak budu s dovolením nadávat dál, jelikož v ČSMT vystupuje Rytmus. Minule tam byli Nightwork. Já nesnáším Nightwork, jsou to inteligenčně podprůměrná hovada bez kapky vkusu a Rytmus není o nic lepší!

Ale abych přestal kritizovat, přejdu k tomu, k čemu jsem se chtěl dostat hned na začátku.. k Formulím. ;)
Je to má vášeň a dnes mi udělali hoši radost. ;)
Nikdy jsem nerozebíral celý závod, ale dnes to zkusím.. při průběhu Velké Ceny jsem si dělal menší poznámky, kterých se nyní budu držet, až vás budu informovat o dění. ;)

Velká Cena Brazílie

Dnes v 16:30 začalo zpravodajství Formule 1, kde jsme se dozvěděli, že dnešní Velká Cena bude mít 71 kol, trať bude mít 50°, vzduch 24°, kilometrů se pojede přes 300 a kvalifikaci vyhrál Hülkenberg.
Z druhého místa pak odstartoval Vettel, z třetího Webber, čtvrtého Hamilton a pátého Alonso - tohle jsou ti nejdůležitější jezdci, jelikož právě tato čtveřice (bez mistra Hülkenberga) se zúčastní boje o titul mistra světa.
Před závodem v Brazílii žebříček vedl Alonso a největší šanci na dotáhnutí měl Webber ze stáje RedBull Racing. RedBull za svého hlavního koně považuje Vettela, kterého za lepšího považuji i já a v průběhu letošních VC se stal mým úplným favoritem a několikrát figuroval i jako vedlejší postava v mých a Benderových parodiích. :D
Mým druhým oblíbencem se stal Robert Kubica z Polska, který je bohužel už nějakých pár týdnů ze hry o titul vyškrtnut, nicméně stáj Renault, za kterou Kubica jezdí, vede pohár konstruktérů! ;)

Malé odbočení - v ČSMT vše nyní zachraňují houslistky s písní Wild Dancer od Ruslany (která dříve byla mojí oblíbenou zpěvačkou.. no jo, RUSKO!!) Takže už mám náladu spravenou definitivně.. já housle miluju a zvlášť, když na ně hrajou takhle pěkné holky. ;) :D Ale Emilie je Emilie.. ;)
Mojí předrahé matce se tyhle houslistky nelíbí.. :( No, to mě vlastně nepřekvapuje. :D

V 17:03 byla Velká Cena v Sao Paulu odstartována. ;) V čele se kupodivu prvních pár zatáček držel stále Hülkenberg, ale proti Vettelovi na druhém místě neměl šanci, takže se Vetty ještě v prvním kole dostal na první pozici.
Hülkenberg se dostal tedy před druhý RedBull - před Webbera a i ten se velice brzy dostal před Hülkenberga s vozem Williams, jelikož Hülk ztratil kontrolu nad zadní částí vozu.

Za Hülkem doteď tedy byl čtvrtý Hamilton, ale z pátého místa se o předjetí několikrát snažil Alonso. Namyšlenému Španělovi se však manévr povedl až tehdy, když mu Hamilton se svým McLarenem přímo uhnul!

Na scénu ČSMT nastupuje mladý imitátor Jacksona - Jakub Ressler.. není špatnej tanečník, já neumím ani valčík - no ty taneční nechci vidět. :D
Popravdě se mi moc nelíbí, ale.. co to nevidím - co to vidí oči mé? :D Tank! No jo, proč to neoživit tankem rudé armády.. a už je tam Socha Svobody.. znechuceně odvracím svůj zrak a vracím se k formulím..

Někdy kolem třetího kola v 17:07 svádí svůj boj Schumacher s Buttonem o deváté místo. Nakonec se tedy Schumi dostává před Buttona a začíná útočit na jezdce před ním..

Co se pořadí 4tého kola týče, tak Vettel drží první místo (JOO), druhý Webber, třetí stále nepochopitelně Hülkenberg, čtvrtý Alonso a pátý Hamilton.
V pátém kole se Alonso dostává konečně před Hülkenberga, který má o poznání slabší vůz, jelikož jeho stáj už se dávno vzdala všech nadějí na úspěch v tomto roce a veškeré úsilí vrazila do vozů příští sezóny. Nicméně Alonso ztrácí na vedoucího Vettela přes šest sekund a náskok RedBullů se stále zvětšuje.

Když už jsem na začátku zmiňoval u Hülkenberga ten Williams, tak bych se chtěl vrátit k pár zajímavostem o této stáji..
Současným esem Williamsu je tedy Hülk a to především díky kvalifikaci na VCBrazílie, jelikož od Williamsu první místo určitě nikdo nečekal, ani Williams. Druhým jezdcem je Barrichello, který několikrát v Brazílii triumfoval a tuším, že snad i bylo zmíněno to, že se zde Barri narodil. Šéf stáje Williams Frank Williams si Barrichella drží hlavně kvůli jeho zkušenostem, avšak Barri už dlouho žádný valný výsledek nepodal, a tak Williams přemýšlí o přijetí nového jezdce Pastora Maldonada (či tak nějak).
Poslední zajímavost o Williamsu - od roku 2004 se žádnému jezdci této stáje nepodařilo vyhrát..

Vjíždíme do osmého kola a jediným takovým zajímavým postřehem je, že jediný Rus v závodě jede na místě osmnáctém a to Vitalij Petrov startoval z místa desátého.. Petrov jezdí také za Renault stejně jako Kubica a pro Renault byl velký úspěch, když se oba jeho vozy dokázaly na startu těsnat do první desítky.. vzápětí se ale vše bohužel změnilo.

Ve dvanáctém kole začíná boxová zídka tlačit na Hamiltona, protože ten se stále courá za Hülkem a Alonso začíná čím dál víc ztrácet na oba RedBully.

O kolo později se staví Massa v boxech a propadne se tak na místo sedmnácté, v dalším kole však přijíždí znovu a končí až za místem dvacátým..

A v ČSMT vystupují Trampoliny Praha. no na to se chci mrknout. ;) Tohle jsem vždycky obdivoval, já mám na trampolínách tak trochu vždycky závratě.. :D

Když se vrátím do patnáctého kola.. Kubica jel doteď na šestém místě, ale bohužel po návštěvě v boxech skončil na místě patnáctém.
Hülkenberg zajel do boxů a tím uvolnil místo Hamiltonovi, který se konečně dostává na místo čtvrté za Alonsa.

V sedmnáctém kole se řeší Hamiltonova přilnavost pneumatik a McLaren přiznává, že s tímto problémem se potýka stáj už dlouho.
Alonso ztrácí 13 sekund.. Vy si asi myslíte, že 13 sekund je krátká doba, ale ve Formuli je ztráta i jedné sekundy hrozný průšvih!

No abych to stroze neodříkával stále jako suchou reportáž, tak vám nabídnu svůj názor na prototyp nového vozu, který zveřejnil RedBull. Podle všech dostupných informacích to vypadá, že tuhle formuli nebude schopný řídit jen tak někdo.. no vlastně žádný smrtelník. :D  Už v normální formuli se všem jezdcům jezdí velice nepohodlně a tady v Brazílii je přetížení větší jak 4g, takže po příjezdu do cíle se všichni těší na masáž krku, ale v novém voze, který představil RBR by se toho cíle jezdci ani nedočkali.. :D
Když se vrátím k brazilské trati, tak se o ní říká, že je to jedna z nejhorších tratí.. před nějakými sedmi lety však situace byla ještě horší, protože nyní je tam už nový asfalt, jenže předtím prý dojížděli jezdci do cíle s rozedraným zadkem. Nyní jen se zničeným krkem. Proč ne..? :D

Stýblová mi do toho pěkně zpívá.. až je mi hanba přerušovat ji svým ťukáním do klávesnice! Ona je opravdu dobrá, jenže mám takový dojem, že náš stupidní národ ji dál nepošle.. :( Když tam poslali Haškovou.. :(

Vraťmě se k formulím.. kolem 17tého až 19tého místa zůstává Hülk až kdesi za Petrovem a Button ztrácí na Vettela přes 45 sekund, přesto si právě on zajel pro nejrychlejší kolo.

Ve dvacátém kole je Schumi pátý, ale ani jeden z vozů jedoucích před ním se ještě nestavily v boxech, takže má poměrně velké šance na úspěch.. ;)

V jednadvacátém kole zajel tedy konečně Hamilton do boxů. Schumacher tam zajel také a měl o něco rychlejší pit stop, takže se Hamilton dostal před Buttona jedoucího na šestém místě.

Ve dvaadvacátém kole se boxová zídka ptá Vettela na pneumatiky.. odpovídá, že jsou "fantastic" a směle si dál užívá jízdu na prvním místě..

V šestadvacátém kole zajel Vettel do boxů, což se pro mě stalo takovým zlomovým bodem! Z boxů vyjel jako druhý, což je ohromný výkon a Alonso ještě stále ztrácí kolem 20ti sekund. Webber ještě nebyl v boxech, ale zajíždím tam hned v následujícím kole.. Vettels e dostává do vedení!

Situace vozů Williams: Hülkenberg je po 35tém kole na desátém místě a Barrichello je úplně mimo body.. následně zajíždí do boxů kvůli povinné výměně pneumatik.

V jednačtyřicátém kole začíná komentátor Richter zkoumat situaci v RedBullu, která je opravdu napjatá, jelikož Webber si myslí samozřejmě, že týmovou jedničkou má být on a údajně několikrát slovně napadl Vettela a brojil veřejně i proti stáji. Nejspíš už jen kvůli tomu zůstává týmovou jedničkou Vettel.

V ČSMT nastupují na scénu Pat a Mat.. nějak se mi zdá, že to bude trapas.. vždycky to tak bývá.. :( na castingu mě bavili, ale tohle nechcu vidět. :D
No, Lucie jim dala kříž..

Dobrá.. takže ve třiačtyřicátém kole ztrácí Alonso na vedoucího Vettela už jenom 17 sekund. Tým Alonsa následně informoval o tom, že je o něco málo rychlejší než oba RedBully, ale že mu je to jen pramálo platné s tímhle odstupem.
V tom samém kole di Grassi odstoupil ze závodu.

V sedmačtyřicátém kole vyhlásil Richter soutěž o Petrovovy hodinky, které i sám Petrov podepsal.. Asi se soutěže zúčastním.. prý je lehká.. (to známe.. zúčastnil jsem se soutěže o Vettelovo hledí z přilby a seknul jsem se hned o několik sekund!)
V tom samém kole byl také Vettel informován o osmi autech, které bude muset předjet, aby měl úplně volnou cestu, jelikož v závodě jsou i jezdci, kteří jsou o několik kol pozadu. V Brazílii řda těchto jezdců začíná však již u osmého místa a táhne se k místu šdstnáctému, na kterém je nyní Massa. Kubica je 11tý.

V 49. kole řeší stále boxová zídka s Hamiltonem špatnou přilanavost jeho pneumatik a také se vyskytují problémy s takzvaným "Team Rádiem" - McLareny evidentně nejsou tak promakané, jak všichni mysleli..

V 50. kole to do svodidel se svým vozem Hispania Racing napral Vitantonio Liuzzi a na trať tedy vyjíždí Safety Car.. tedy měl by vyjet, jenže SC se evidentně kdesi seklo. Richter si neodpustil vtipnou připomínku, že se kdesi zdržel šofér a přes trať tedy k Liuzzimu přejelo Medical Car a Richter začal spekulovat, jestli by nemohlo místo SC vyjet to.. No naštěstí Safety Car brzy vyjelo a snažilo se odchytit Vettela.
Ve stejném kole při poklidné jízdě za Safety Car se projevují u Webbera probémy s motorem, a však Webber nekončí a a jízdu opět zvolní, aby se přestal motor přehřívat.

Pomalá jízda za Safety Car však přináší i nepříjemnosti.. zatímco Webberovi to poměrně přišlo vhod, tak Vettelovi tím začal klesat tlak v nahuštěných pneumatikách, takže při restartu závodu bude mít problémy..

V 56. kole se závod tedy restartoval a v 57. kole ztrácí Alonso na Vetela už jen 7 sekund díky Safety Car. Před Alonsem je šak ještě spoustu jezdců, kteří jsou o kolo pozadu četně Jarna Algersuariho, který Alonsa (naštěstí pro Vettyho) hodně ještě zbrzdil (asi o vteřinu..)

Mighty Shake Zastávka? Mě se moc nelíbili, ale třeba teď mile překvapí.. jdu se dívat. ;)
"Z temnoty byla vytvořena první myšlenka světa." To zní hezky.
Vypadá o něco hůř.
No nakonec to nebyla špatná robotická podívaná.. ;)

Mezi 59. kolem a 62. kolem byla komerční přestávka. Richter přinesl informaci, že při přestávce jsme přišli o souboj mezi Buemim a Sutilem.

V 62. kole je také Hülkenberg osmý a Algersuari s Kobayashim bojují o poslední bodované místo )desáté..).

No a jedeme do finále.. sedmdesáté kolo a Vettel je stále první.. při Velké Ceně Korei se Vetty vyboural jen pár kilometrů před cílem, tak jsem doufal, že to teď nedopadne stejně a..

..a na Nově jsou rekamy!

A VETTEL VYHRÁL!!
DRUHÝ DOJEL WEBBER
A ALONSO TŘETÍ..
Bohužel i přes fantastický Vettelův výkon, šampionát stále vede Alonso. :) Doufám, že příští týden při poslední VC se něco takovéhleho zopakuje.. doufám, že Alonso další cenu nedojede.. ;)

Děkuji vám všem za pozornost. ;) Já věřím, že jen málokoho z vás formule baví a že asi Alonsovi fandíte.. já ho nemám rád. :D Vážně ne..
Závod tedy skončil v 18:38 a následně první tři vystoupali na stupně vítězů, kde přebrali podivné zelenožluté ploché průhledné skleněné desky, které se dole pyšnily zlatým stojanem s nápisem  "Grand Prix Brazil 2010" a v pravo jakousi postříbřenou bání.. no vskutku zajímavá velká cena. :D

Dobrou noc. ;) Pokusím se zítra všem nebo aspoň většině odpovědět.. však jste četli začátek a víte, jaká je u nás napjatá situace..

"Smrčku, přijdu si pro tebe s pilou.. už brzo!"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky